جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400
کد 738

ملاقات چهره به چهره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با مردم شریف محله آخماقیه تبریز

ملاقات مردمی و چهره‌به‌چهره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حضور اعضای شورای شهر و شهردار تبریز، در مسجد امیرالمؤمنین (ع) آخماقیه برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در میان مردم شریف آخماقیه از نزدیک پاسخگوی سوالات و درخواست های آنان بود. این دیدار با حضور حجت السلام برگی، رئیس و حضور سایر اعضای شورای کلانشهر تبریز  و دکتر رنجبر، شهردار کلانشهر تبریز، در مسجد امیرالمؤمنین (ع) آخماقیه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این برنامه ، ابراز داشت: توسعه شبکه فاضلاب، خواست بحق مردم این محله بوده و یکی از اولویت‌های ما اجرای آن است.
مهندس علیرضا ایمانلو ادامه داد محله آخماقیه به اجرای 20 کیلومتر شبکه فاضلاب نیاز دارد که اقدامات اولیه برای اجرای آن صورت پذیرفته است که ان‌شاءالله اواخر دی ماه اجرای آن شروع خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری نزدیک با شورا و شهرداری کلانشهر تبریز داریم و با کمک بخشی از اعتبارات که از شورای شهر برای این کار اختصاص میابد، این کار سریع‌تر انجام شود.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 63
نظرات شما
captcha refresh