جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 15 آذر 1400
کد 736

جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، تعدادی از همکاران این سازمان واعضای کارگروه توسعه مدیریت برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان، جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای کارگروه توسعه مدیریت در مورخ 1400/09/10 در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
در ابتدای جلسه معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه ، از آقای دکتر  فتح زاده و همکاران ایشان به لحاظ ایجاد فرصت مناسب برای پیشبرد برنامه های تحول اداری تقدیر و تشکر نموده  و ابراز امیدواری کردند که بواسطه این همکاری ارائه خدمات شرکت به شهروندان ارتقاء یابد
در ادامه جلسه معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تقدیر از مدیر عامل و معاونین شرکت جهت برگزاری جلسه توسعه مدیریت با حضور همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به اقدامات مهم شرکت در حوزه های مختلف از جمله استقرار میزخدمت حضوری و الکترونیکی در مناطق، برنامه های اجرا شده و در دست اقدام مدیریت سبز، ایجاد ساختارهای مناسب در بخش سلامت اداری و رعایت حقوق شهروندی،  پروژه های اجرایی بزرگ از جمله اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز و... اشاره کردند.
سپس میزان تحقق مصوبات جلسه قبلی به همراه عملکرد کمیته های مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته و گزارشی کامل از دستورکارهای جلسه حاضر ارائه شد.






 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 15 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 46
نظرات شما
captcha refresh