جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1400
کد 735

جلسه هم اندیشی مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان با مدیران شهرستان ها

جلسه ای هم‌اندیشی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونین و مدیران مالی و برنامه ریزی و بودجه و مشترکین درخصوص مسائل و مشکلات برخی شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی درسالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ،در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام یافته در شهرستان ها گفت: تعامل با فرمانداران ، مدیران و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان ها یکی از رویکرد های مهم شرکت آب و فاضلاب است و در این راستا مدیران محترم شهرستان ها باید تمام تلاش خود را برای هم اندیشی و هم افزایی بکنند تا  بنوانیم به بهترین نحو ممکن مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم.
 مهندس علیرضا ایمانلو افزود: رسالت حقیقی شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات استاندارد با کیفیت عالی است و در این راستا باید با برنامه ریزی دقیق، مدون، کارآمد و مطابق با استاندارد های تعریف شده به هدف واقعی خود برسد. وی ادامه داد: در جهت ارتقای نظام مدیریت طرح ها و پروژه ها به منظور انجام مناسب و مطابق زمان و هزینه پروژه ها و ایجاد ساختار اقتصاد مهندسی در پروژه ها و اتمام طرحهای نیمه تمام جدیت کامل داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همچنین نسبت به رعایت بودجه مصوب سال 1400 و کاهش هزینه های جاری و اجتناب از اعمال هزینه های غیر ضروری تاکید نمود.
مهندس علیرضا ایمانلو تصریح کرد: باید انشعابات غیرمجاز در تمامی شهرستان ها شناسایی و مشترکان پر مصرف جریمه شوند
وی گفت: بحث نگهداری از تاسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با توجه به حجم و تنوع تأسیسات و تجهیزات مورد بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب وعدم توجه درست به نگهداری صحیح و برنامه ریزی شده از این تأسیسات، ضمن افزایش روزافزون تعمیرات اضطراری و افزایش هزینه های نگهداری باید مدیران استانی به این امر مهم و حیاتی اهتمام ویژه داشته باشند .
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان افزود : مدیران شهرستان ها با برنامه ریزی دقیق با هدف کاهش این تعمیرات و هزینه های مربوط به آن، خواهیم توانست با بهره گیری از تکنیک های بازرسی دوره ای، زما نبندی سرویس ها، ارائه برنامه های مدون و سایر بازدیدهای پیشگیرانه در کاهش تعمیرات اضطراری و بدون برنامه نقش بسزایی داشته باشند.
مهندس ایمانلو با توصیه بر واقعی نمودن درآمدها در قبال هزینه ها، همچنین وصول مطالبات سررسید گذشته ، نسبت به پایش مشترکین جهت شناسایی انشعابات غیر مجاز و تغییر کاربری شده و خدمات بهینه و درست به مشترکین تاکید کرد .
وی در پایان از مدیران شهرستان ها خواست تا با برنامه ریزی دقیق و اصولی جهت کنترل آب در کل سال اقدامات شاخص و عملی برداشته و با انجام تبلیغات شهری مناسب و مجازی ضمن فرهنگ سازی شاهد قطعی و کمبود آب در سطح استان نباشیم.




 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 51
نظرات شما
captcha refresh