جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 14 آذر 1400
کد 734

بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان و معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

رئیس ستاد اقامه نماز استان به همراه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي از روند اجرای تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز بازدید نمودند.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، حجت الاسلام آقایی رئیس ستاد اقامه نمازبه همراه  دکتر فتح زاده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي و مهندس عظیم پور معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت از روند اجرای پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب استان بازدیدکرد.
دراین بازدید مهندس عباسی معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب استان از روند اجرای پروژه و مراحل آماده سازی آن گزارشی را ارائه نمود .
حجت الاسلام آقایی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه زحمات زیادی توسط شرکت آب و فاضلاب استان برای تصفیه آب و فاضلاب انجام می شود ، گفت: مردم باید از نزدیک این زحمات را ببیند و به طورحتم دیدن این زحمات موجب می شود تا مردم در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.
وی صرفه جویی در مصرف آب را نوعی شکرگذاری در برابر این نعمت الهی دانست و اظهار کرد: ما باید آینده نگر باشیم و با برنامه ریزی و مدیریت در مصرف آب این امانت الهی را به نسل آینده بسپاریم.
 مهندس عظیم پور در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت اجرایی این پروژه، خواهان آگاهی سازی و فرهنگ سازی استفاده درست مصرف آب شد.
 وی با اشاره به کمبود منابع آبی و بحران آن در کشور، مدیریت مصرف و انجام اقدامات لازم جهت نهادینه نمودن فرهنگ صحیح مصرف را مهمترین امردر گذر از بحران کم آبی دانست و خاطرنشان ساخت: ائمه جمعه و جماعت در راستای آگاهی بخشی به مردم می توانند نقش مهم و سازنده ای داشته باشند.









 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 39
نظرات شما
captcha refresh