جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1400
کد 732

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛

توسعه شبکه فاضلاب شهرستان تبریز 30 درصد بالاتر از میانگین کشوری است

میانگین کشوری احداث و توسعه فاضلاب شهری ۵۰ درصد است اما در شهرستان تبریز ۸۰ درصد انجام شده است.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در جلسه صحن علنی شورای شهر تبریز گفت: شبکه فاضلاب تبریز از سال ۷۲ شروع شده و تا سال ۹۳، ۵۰ درصد افزایش فیزیکی داشتیم.
علیرضا ایمانلو ادامه داد: در آن سال طرحی برای شورای شهر آوردیم که از محل کمک‌های شهرداری نیز این موضوع را گسترش دهیم که اثرات این طرح موجب شد پیشرفت فیزیکی فاضلاب شهری به ۸۷ درصد برسد.
وی افزود: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز را آغاز کردیم که برای ۱۵ سال آینده جوابگوی نیاز تبریز باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: طرح ما برای کمیسیون برنامه و بودجه، انجام فعالیت‌هایی برای مناطق کم‌ برخوردار شهر و افزایش شبکه بهداشت شهری است که ۲۵ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و مابقی با حساب‌های فی مابین تامین شود.
مهندس علیرضا ایمانلو تاکیدکرد: در سایه تبصره شورای شهر مبنی بر اخذ حق فاضلاب درکنار انشعابات شهری، هر سال ۱۰۰ کیلومتر فاضلاب شهری انجام شده است اما با وجود افزایش بهای مصالح وکاهش اعتبارات پیش بینی شده پیشرفت چشمگیری در بحث فاضلاب شاهد هستیم که این امر با همت و تلاش کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب میسر گردیده است و چهار الی پنج سال دیگر بحث فاضلاب شهری کل تبریز به اتمام می‌رسد.
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 65
نظرات شما
captcha refresh