جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 7 آذر 1400
کد 728

کسب رتبه نمونه پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

بر اساس ارزیابی های انجام شده در سال 1399، پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی حائز رتبه، پایگاه نمونه در سطح رده های حوزه یک مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ طی مراسمی که در هفته بسیج و با حضور دکتر متفکر آزاد نماینده محترم مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو و جمعی از مسئولین بسیج استان برگزار شد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آب و فاضلاب استان با تأکید بر شناسایی ظرفیت های جدید پایگاه مقاومت بسیج، گفت: با توجه به حضور بسیج در همه قشرهای جامعه این مجموعه، حلقه اتصال همه همکاران محترم است و آمادگی اجرای منویات مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را دارد.
بهروزی فر افزود: پایگاه مقاومت بسیج با فعالیت چشمگیر در حوزه نیروی انسانی، فرهنگ سازی و اقدامات شاخص در بین 30 پایگاه حوزه های اداری و اجرایی در سطح رده های حوزه یک مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه عاشورا رتبه نمونه را کسب کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم این تلاش ها همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای بسیجی که هدفشان رسیدن به ایرانی اسلامی و سربلند است بوده باشیم.





  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 آذر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 86
نظرات شما
captcha refresh