جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 29 آبان 1400
کد 725

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی باحضور مهندس خشایی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب برگزار گردید.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان به ریاست مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و تنی چند از مدیران شرکت مهندسی آبفای کشور ، نماینده ی سهام شهرداری ، علیرضا ایمانلو رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی و سایر اعضاء هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت آبفا استان در محل این شرکت برگزارشد.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهندس خشایی و سایر اعضاء مجمع وصاحبان سهام ، گزارشی از عملکرد و فعالیت های هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در سال 99 و برنامه های سال 1400 را ارائه نمود.
در این جلسه پس از بحث و بررسی صورت های مالی سال ۹۹   توسط کارشناسان معاونت های حوزه ستادی آب و فاضلاب کشور ، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی شرکت قرائت و با توجه به گزارش مقبول ارائه شده ، از خدمات و عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و همچنین صاحبان سهام شرکت تقدیر به عمل آمد.


  • نوشته شده
  • در شنبه 29 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh