جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1400
کد 724

حضور موفق شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی درنهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های ربع رشیدی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های ربع رشیدی حضور موفق و خوبی را از خود ارائه نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب آذربایجان شرقی ، نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری های ربع رشیدی  RINOTEX2021با هدف بستر سازی برای اقتصاد دانش بنیان و تولید کالای ایرانی در 21 زون و بخش تخصصی و رویداد درچهار بخش :ایده های فناورانه ،توسعه و تجاری سازی فناوری ، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه از تاریخ 17 لغایت 21 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.
 یکی از زون های تخصصی این نمایشگاه ، زون نوآوری و فناوری آب بود  که با توجه به تصمیم شورای سیاستگذاری و ابلاغ استاندار محترم استان به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار شده و این زون در فضایی بالغ بر 300 متر مربع با حضور گسترده دانشگاههای استان، فناوران ، تعدادی از شرکت های آب و فاضلاب کشور تجهز شد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از طرف دبیرخانه نمایشگاه تعداد 142طرح در این زون ثبت نام شده که 47طرح در قالب ایده فناورانه ، 91 طرح در قالب توسعه و تجاری سازی و 4 طرح در بخش فروش محصولات دانش بنیان می باشد. لازم به توضیح است که تعداد 1 طرح از طرح های ثبت نام شده خارج از کشور می باشد.
علاوه بر طرح های ثبت نام شده در این زون، نیازمند یهای فناورانه از بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان به تعداد 5 عنوان در این نمایشگاه معرفی گردید. 
یکی از بخش های جذاب و علمی نمایشگاه برگزاری رویداد های جانبی می باشد که در این بخش زون آب عملکرد مناسبی داشته و با ارائه 6 عنوان کارگاه تخصصی با حضور اساتید محترم دانشگاههای استان مشارکت داشته است.
در طول برگزاری نمایشگاه دو رویداد مهم شامل: امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه تبریز و همچنین رونمایی از طرح حامیان آب اتفاق افتاد . 
لازم به ذکر است که از زون نوآوری و فناوری های آب مقامات مختلف استانی و ملی از جمله استاندار محترم استان، نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و.... بازدید کرند. 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 35
نظرات شما
captcha refresh