جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 16 آبان 1400
کد 714

عملکرد 6 ماهه بودجه کلیه مناطق استان بررسی شد

عملکرد 6 ماهه سال 1400 کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری و مالی و پشتیبانی بررسی گردید.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، بررسی عملکرد 6 ماهه سال 1400 کلیه مناطق استان با حضور مسئولین مناطق و معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ، مالی و پشتیبانی ، منابع انسانی و تحقیقات و مدیران و کارشناسان دفتر برنامه ریزی و بودجه  برگزار شد.
در این جلسه گزارش عملکرد مناطق استان در قالب فرمت های طراحی شده دفتر برنامه ریزی و بودجه ارائه و نقاط قوت و ضعف و اقدامات اصلاحی طی صورتجلسه ای ابلاغ گردید .
مهندس پایا معاون مالی و پشتیبانی شرکت با اشاره به دورنما و اهداف مالی شرکت گفت :  با توجه به افزایش 7درصدی درآمدها و از طرفی افزایش 80 درصدی هزینه ها نسبت به سال گذشته ، کاهش هزینه ها و اجتناب از اعمال هزینه های غیر ضروری و وصول مطالبات سررسید گذشته از جمله اهداف و برنامه هایی است که باید در دستور کار باشد.
مهندس الفقیه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت نیز ضمن اشاره به برنامه ریزی ها و بودجه بندی های مناطق و واحدهای زیرمجموعه و همچنین اقدامات انجام یافته گفت : در راستای واقعی نمودن درآمدها ، کاهش هدررفت آب و برنامه ریزی تامین آب مورد نیاز شهرهابرای سال آینده  باید جدیت کامل داشته و در جهت بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت انجام خدمات رسانی به شهروندان از هیچ کوششی نباید دریغ نمود.
در این جلسات ضمن بررسی برنامه های مناطق استان ، هدف گذاری برای بودجه سال 1401 صورت گرفت.











 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 40
نظرات شما
captcha refresh