جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 15 آبان 1400
کد 713

نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای سلامت و ایمنی کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور دبیر کمیته " EHSS " شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شرکت نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای سلامت و ایمنی کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ، با حضور مهندس زرنگ دبیر کمیته " EHSS "  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، قائم مقام، معاونان و معاونان شرکت نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای سلامت و ایمنی کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در محل کنفرانس شرکت برگزار شد.
در این نشست دبیر کمیته " EHSS " شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به جایگاه " EHSS " بخش آبفا در صیانت از سرمایه ها  گفت: واحد سلامت و ایمنی کار یکی از مهمترین قسمت های شرکت است .
مهندس زرنگ به نگرش اجمالی حوادث کار در شرکت های آبفا اشاره کرد و افزود: پیشگیری، شناسائی مخاطرات کاری و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با نظارت های مکرر از وظایف مهم واحد ایمنی است .
وی ادامه داد: تمامی مدیران و مسئولان باید در عناوین وظایف و مسئوليت هایشان ،با رعایت اجرای آیین نامه ها، نظام ها، استانداردها و دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جدی باشند.
این نشست یک روزه در جهت آموزش ، ارتقاء سلامت و ایمنی کار کارکنان شرکت آب وفاضلاب برگزار گردید. 










 
  • نوشته شده
  • در شنبه 15 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 33
نظرات شما
captcha refresh