جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 13 آبان 1400
کد 712

بیانیه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمند ترین روزهای تاریخ ایران اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه های پربار ایمان ، فتوت ، ایثار و دشمن ستیزی عجین شده است.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای به این شرح صادر کرد:
بسم الله القاصم الجبارین
13 آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه ی حق و حقیقت و مبارزه ی بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه ی استکبار و سلطه است. در این روز بود که زوایای مختلفی از مقاومت و پایدارى ایرانیان، در برابر استکبار جهانى آشکار گشت.
سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، روز دانش آموز و حماسه بزرگ ملت ایران در تسخیر لانه ی جاسوسی در ۱۳ آبان 1358 از حوادث فراموش ناشدنی این مرز و بوم الهی و آسمانی است.
همبستگی مردم مسلمان، انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) هیمنه ی پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی ، درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
سیزدهم آبان در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که ما زیر یوغ استکبار جهانی نمیریم.
آنچه که در شرایط کنونی برای ما ضروری است حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعواهای جناحی و گروهی است.
امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند و در ۱۳ آبان امسال، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می دهند.
پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، اعلام میدارد با درک شرایط حساس کنونی هوشیارتر و منسجم تر از گذشته خواهند بود .
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 28
نظرات شما
captcha refresh