جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1400
کد 711

باهدف رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی انجام شد

مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات برخی از شهروندان در حوزه آب و فاضلاب بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه 12 آبان ماه 1400 با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد 111) شنونده صدای مردم استان بود و به سوالات مردمی پاسخ داد.
مهندس علیرضا ایمانلو در مصاحبه با واحد خبر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت زمینه را برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی فراهم آورده و باعث تسریع در رسیدگی به مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم می شود.
وی با تاکید براینکه سامانه تلفنی ۱۱۱ ، شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان،این امر را ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهروندان استانی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد دانست.
وی افزود: اینگونه ارتباطات بستری مناسب برای آگاهی از مشکلات مردم عزیز استان و همچنین برای پیشبرد بهتر اهداف عالیه شرکت آب وفاضلاب می باشد .






 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 40
نظرات شما
captcha refresh