جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 9 آبان 1400
کد 709

برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی رعایت الزامات مدیریت سبز برای نیروهای خدمات عمومی

جلسه آموزشی و توجیهی با هدف آشنایی نیروهای خدمات عمومی با مفاهیم و الزامات نظام مدیریت سبز در محل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ جلسه هماهنگی مدیریت سبز و کارگروه آن با حضور اعضای کمیته مدیریت سبز مهندس قلندرزاده، قمی، مهدوی نیک ، لطفی و همچنین نیروهای خدمات عمومی ستاد ، برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مدیر دفتر سرمایه گذاری، تجهیز منابع مالی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تشکر از همه همکارانی که در این بخش به انجام وظیفه می پردازند درباره اهمیت نظام مدیریت سبز و لزوم فرهنگ سازی و استفاده بهینه از منابع موجود و نقش آن در کاهش هزینه ها ، به حد اقل رساندن مصرف انرژی و حفظ و صیانت از محیط زیست تاکید کرد.
مهندس قلندرزاه گفت: مدیریت سبز در واقع نوعی بازنگری فکری در کار نهادها، سازمانها، ادارات و شرکت ها با احترام به محیط زیست است.
وی با اشاره به مزایای اجرای مدیریت سبز افزود: سازمانها و نهادهایی که اجرای طرح مدیریت سبز را سرلوحه کار خود قرار دهند می توانند از مزایای آن از نظر صرفه جویی اقتصادی ، خدمت به محیط زیست و داشتن وجهه اجتماعی بهره مند شوند .
مدیر دفتر سرمایه گذاری، تجهیز منابع مالی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد:  استقرار دفترکار سبز و همچنین کلیه امور مربوط به رعایت الزامات نظام مدیریت سبز بدون همکاری نیروهای خدماتی به ثمر نمی نشیند و خواستار همکاری تمام همکاران شد.
مهندس قلندرزاده در ادامه به مدیریت مصرف آب و انرژی در آبدارخانه ها و نیز بحث تفکیک پسماند توضیحات آموزشی را ارائه نمود.
در ادامه این جلسه مهندس قمی مدیر امور پشتیبانی شرکت نیز درمورد کارهای انجام گرفته در خصوص مدیریت سبز  و همچنین کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد اشاره کرد و قول مساعد برای برطرف کردن آن ها را داد.








 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh