جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
کد 706

جلسه شش ماهه دوم رابطین امور فرهنگی و دینی و ائمه جماعات استان برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی رابطین فرهنگی و امام جماعت های استان با حضور مسئول امور فرهنگی و دینی، مدیران ارشد استانی در محل شرکت آبفای استان برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب استان ، در این جلسه که با حضور مسئول امور فرهنگی و دینی و مدیران ارشد  و رابطین امور فرهنگی واحدهای تابعه آبفا برگزار شد، در ابتدای این جلسه مهندس شکری با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ضمن اشاره به وظایف خطیر رابطین فرهنگی، آن را ادامه دهنده مسیر شکوفایی و اشاعه دهنده اصول پایدار و بلند مرتبه اعتقادات اسلامی دانست و از زحمات همکاران محترم و رابطین فرهنگی و دینی در مورد اخذ رتبه برتر در ارزیابی سامانه نماز تقدیر و تشکر نمود.
وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی و ایرانی، مهمترین جنبه ی اجتماعی ما است . پیگیری دغدغه ها و مسائل فرهنگی از جمله برپایی و اقامه منظم نماز جماعت، تجهیز نمازخانه ها، توجه به مساله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای تابعه از جمله اولویت های امور فرهنگی می باشد. رابطین فرهنگی در این عرصه ، مراقبان و راهنمایانی دلسوز هستند. تا بتوانیم با اجرای کارهای اصولی و ایده های خوب شما، کمیته فرهنگی موثر و سازنده ای داشته باشیم.
در ادامه جلسه رابطین فرهنگی وائمه جماعات شرکت نیز هر کدام نقطه نظرات پیشنهادی خود در راستای رضایت هر چه بیشتر کارکنان را عنوان و قرار شد موارد پیشنهادی در کمیته فرهنگی شرکت مطرح و در جلسات آینده نتیجه آن اعلام گرد.
در ادامه این جلسه گزارشی از روند اقدامات فرهنگی ارائه شد و از زحمات  همکاران و از رابطین شرکت و ائمه جماعت که در سامانه سجاد رتبه ی برتر کسب کرده بودند تقدیر شد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 8 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh