جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 29 مهر 1400
کد 701

انتصاب مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی به ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب و فاضلاب استان

از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلو به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام محمد حسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، حکم مسئولیت مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان  به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره به وی اهداء گردید.
مهندس ایمانلو در این دیدار گفت: با توجه به این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهادی است که در راستای توسعه نظام مند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، ترغیب آحاد جامعه به اجرای این فریضه با تأکید بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی است لذا در این اداره نیز سعی خواهد شد در تمامی شئون و تعاملات اجتماعی به امر سیاست گذاری و انجام فعالیت‌های ترویجی، نظارتی و حمایتی امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای شود و این مورد در تمامی ادارات متبوعه به جد پیگیری خواهد شد.
حکم مسئولیت به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای علیرضا ایمانلو
ضمن استعانت از درگاه ایزد منان، به استناد قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده 5 فصل اول ضوابط تشکیل و فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی منصوب می گردید .
با توجه به رویکرد رسانه ای و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر ، امید است با بهره گیری از دریای بیکران معارف اسلام ناب محمدی (ص) ، رعایت تقوای الهی و استفاده از ظرفیت ها و به کارگیری امکانات دستگاه متبوع خود در احیاء و همگانی کردن امر مهم و مقدس فریضتین ، منشاء خدمت و اثربوده و باعث خشنودی حضرت ولی عصر (عج) باشید .
محمد حسن نستوهی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر
 استان آذربایجان شرقی





  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 22
نظرات شما
captcha refresh