جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 آبان 1400
کد 695

بازدید معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

دکتر فتح زاده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي از روند پیشرفت پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز بازید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، دکتر فتح زاده  معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان برنامه و بودجه استان آذربايجان‌شرقي به همراه دکتر پرگان نماینده حقوقی و دبیر کمیته ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم درسازمان برنامه و بودجه استان ، مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ازپروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز بازدید واز نزدیک در جریان روند احداث و مشکلات آن قرار گرفت.
مهندس ایمانلو  در این بازدید ضمن خیر مقدم و تشکر از جدیت و توجه سازمان برنامه و بودجه استان از جمله دکتر فتح زاده به روند اجرا و احداث این پروژه گفت : تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب حول محور رضایت مندی و بهره مندی همشهریان عزیز از نعمت والای الهی و افزایش بهداشت می باشد و احداث تصفیه خانه را فرصتی مناسب برای کمتر شدن مشکلات زیست محیطی در سال های آینده با توجه به افزایش جمعیت شهر تبریز برشمرد.
وی تأکید نمود: با اقدامات انجام یافته ، پساب حاصل از تصفیه خانه فاضلاب می تواند به مداراستفاده برگردد و به تأمین آب صنعت، کشاورزی و مخصوصا احیای دریاچه ارومیه کمک شایانی خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان دراین بازدید درخصوص میزان پیشرفت فیزیکی پروژه و زمان بهره برداری از آن توضیحات جامعی ارائه نمود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان  در این بازدید با اشاره به احداث بزرگ ترین تصفیه خانه شمالغرب کشور گفت : این تصفیه خانه یکی از بزرگ ترین پروژ ها در سطح استان می باشد و این حجم از اقدامات لازمه پشتکار و فعالیت شبانه روزی می باشد که کارکنان خدوم شرکت آب وفاضلاب در حال انجام آن می باشند.

 دکتر فتح زاده افزود: بایستی فعالیت های شرکت آب وفاضلاب به نحو احسن به دید عموم گذاشته شود تا همشهریان عزیز در جریان این همه فعالیت و زحمات کارکنان شرکت آب وفاضلاب قرار بگیرند.












 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh