جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 29 مهر 1400
کد 691

تقدیر از فرماندهان و روسای نیروی انتظامی و امنیتی به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت هفته ناجا با حضور مدیران آبفای استان از زحمات و تلاش های فرماندهان نیروهای انتظامی و امنیتی و اجرایی تقدیر و تشکر شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس خانی،معاونت بهره برداری و توسعه با همراهی مهندس شکری، مدیر دفتر مدیرعامل آبفای استان و مهندس ابراهیمی، مدیر آبفای تبریز، با حضور در کلانتری 21 ارم به فرماندهی سرهنگ صادقی و کلانتری 12عباسی به فرماندهی سرهنگ باغبان ،با ارائه لوح سپاسی به رسم یادبود از سوی مهندس ایمانلو، مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی از زحمات ایشان در همکاری وهمراهی با شرکت آب وفاضلاب استان تقدیر نمود.
 مهندس خانی در این دیدار با اشاره به زحمات بی شائبه حافظان امنیت و جامعه گفت حضور نیروی انتظامی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر است و این حضور موجب انسجام اجتماعی هرچه بیشتر است، و ما همواره  قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.
در ادامه مهندس شکری گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان ، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی وامنیت جامعه اسلامی است.
متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد :
     خدمت به مردم در عرصه های مختلف بسیار ارزشمند و موجب رضایت خالق سبحان است و این توفیقی است که نصیب خدمتگزاران خلق اللّه می شود. نیرویی که جانفشانی های بسیار فراوانی را در راه کشور خود به جا گذاشته است و جان خود را فدای این مرز و بوم کرده اند تا هموطنانشان در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند.اینجانب از باب حدیث " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" بر خود لازم می دانم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات   و تلاش های ارزشمند جنابعالی در زمینه  " همکاری وهمراهی  با شرکت آب وفاضلاب استان  "  تقدیر و تشکر نموده، امید است در ظلّ توجهات خداوند منّان و عنایات حضرت ولیّ عصر (عجّ) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) همواره در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان، موفق و کامیاب باشید.




  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 1961
نظرات شما
captcha refresh