جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 25 مهر 1400
کد 688

دریافت گواهینامه سه ستاره مدیریت دانشی KM4d توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی موفق به دریافت گواهینامه سه ستاره مدیریت دانشی KH4D از چهارمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، چهارمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت دانش KM4D با رویکرد سرآمدی سرمایه انسانی فناور باهمکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش وبا حضور جمعی از اساتید و خبرگان این حوزه سه‌شنبه بیستم مهرماه 1400 در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در این کنفرانس مباحث مختلف در ارتباط با موضوع مدیریت دانش توسط سخنرانان داخلی و خارجی ارائه شد.
آخرین بخش این رویداد مربوط به اهدای جوایز حاصل از ارزیابی شرکت‌ها و سازمانهای حاضر در این دوره از جایزه بود که در راستای توجه جدی مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به این حوزه و ارزیابی صورت گرفته از طرف انجمن مدیریت ایران شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در اولین تجربه حضور در جایزه، موفق به دریافت گواهی نامه سه ستاره از طرف انجمن مدیریت ایران گردید.
مدل مدیریت دانش KM4D در 6 محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل 1000 امتیاز می باشد و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh