جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 1 مهر 1400
کد 677

برگزاری جلسه ارزیابی مدیریت دانش بر مبنای مدل KM4D در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

جلسه ارزیابی روند استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش با حضورتیم ارزیابی انجمن مدیریت ایران و با حضور کارگروه راهبری و استقرار مدیریت دانش شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان، در راستای حضور شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در چهارمین دوره جایزه مدیریت دانشی انجمن مدیریت ایران، جلسه ارزیابی روند استقرار و پیاده سازی این سیستم مدیریتی ، توسط تیم ارزیابی انجمن مدیریت ایران و با حضور کارگروه راهبری و استقرار مدیریت دانش شرکت برگزار شد.
در ابتدای این برنامه گزارشی توسط مهندس عظیم پور، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت پیرامون معرفی شرکت و تشریح سابقه حضور و مشارکت در سیستم های مدیریتی و اهمیت آنها در ارتقاء فعالیتها و فرایند های ارائه خدمات به ذی نفعان ارائه شد.
 در این جلسه وی به ضرورت توجه به مدیریت دانش از لحاظ پاسخگویی به چالشهای جدید با ثبت و ضبط دانش های سازمانی برای یادگیری و حذف خطاها و دوباره کاریها اشاره نموده و تدوین مناسب اظهار نامه و تهیه چارچوب مناسب برای ارائه مصادیق نکات راهنما را از نقاط قوت شرکت دراین پروسه دانست که جایزه شرکت با توجه به مستندات ارسالی و جمع بندی تیم ارزیابی در مراسم اختتامیه که بیستم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد اهداء می شود.
شایان ذکر است مدل مدیریت دانش KM4D در 6 محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل 1000 امتیاز می باشد. روند ارزیابی مدل بر منطق  RADARاستوار بوده و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.



 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 105
نظرات شما
captcha refresh