جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
کد 599

معرفی رضا محمدی جهان به عنوان کارگر نمونه استانی از سوی مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

مهندس رضا محمدی جهان برای دومین سال متوالی در سال 1399 از سوی مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارگر نمونه استانی برگزیده شد .
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان : رضا محمدی جهان از کارکنان شرکت آب وفاضلاب و شاغل در آبفای مراغه برای دومین سال متوالی در سال 1399 به جهت فعالیت های موثر در زمینه ابداعات ، اختراعات و نوآوری در بخش الکترونیک تاسیسات شرکت به عنوان کارگر نمونه استانی معرفی و از سوی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لوح تقدیری دریافت نمود .
وی از سال 85 و درجهت رهنمودهای مقام معظم رهبری :اقتصاد مقاومتی را سرلوحه تلاش های خود قرارداده و با اجرای 55 طرح در سطح استان توانسته است گامی در جهت بومی سازی صنایع آب وفاضلاب بردارد .
از جمله این طرح ها می توان به طرح ساخت و بکارگیری سیستم تله متری مجهز به هوش مصنوعی اشاره کرد که جهت روشن و خاموش کردن الکتروپمپ با در نظر گرفتن الگوریتم مصرف آب مخزن توانایی یادگیری مدیریت عملکرد الکتروپمپ را داشته و در هنگام ایجاد هرگونه نقص فنی در ارسال اطلاعات توسط دستگاه مخزن به جهت مدیریت الکتروپمپ وارد عمل شده و طبق روال قبلی قادر به مدیریت الکتروپمپ می باشد .
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 182
نظرات شما
ناهیده پورمحمدی نوین
|
شنبه 25 ارديبهشت 1400
0
0
c_img سلام خسته نباشید تبریک به چنین همکاری و هم استانی دارم خوشحال شدم و افتخار می کنم انشاالله در بالاترین پست ومقام های کشور شاهد باشیم
captcha refresh