جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
کد 595

به مناسبت روزجهانی کار و کارگر؛ طی مراسمی ازکارکنان نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاونین شرکت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و به جهت شرایط خاص بوجود آمده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید از تعدادی از همکاران نمونه حاضر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان : در این مراسم که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاونین شرکت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و به جهت شرایط خاص کرونایی بوجود آمده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید از تعدادی از همکاران نمونه حاضر تجلیل شد.
مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با اشاره به سخت کوشی وتلاش کارکنان شرکت گفت: کارگران جهادگران عرصه تولید کشورهستند و هفته کاروکارگر فرصتی برای یادآوری ارزش و جایگاه این عزیزان است.
وی  تلاش جهادی کارگران را عامل اصلی موفقیت این شرکت دانست و برحمایت همه جانبه ازاین قشر تاکید نمود.
مهندس ایمانلو افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاه کارگران به معنای هزینه اضافه نیست بلکه باعث ارتقاء انگیزه آنها می‌شود و اثر و بازتاب  آن را به‌ طور مستقیم درعملکردها و نتایج حاصله خواهیم دید .  بنابراین از همه معاونین و مدیران محترم خواهشمندم در طول سال نسبت به رفع مشکلات این عزیزان جدیت و اهتمام لازم داشته باشند .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است. گفت: با عمکرد درست و هرچه بهتر می توانیم مثل سالهای گذشته  به عنوان یک الگو و نمونه در کشور باشیم.
مهندس ایمانلوادامه داد: چرخ سازندگی و بالندگی کشور با دست های توانای  کارگران به عنوان نیروی کار خلاق ، محقق می شود و نقش کارگر به‌عنوان محرک و راهبر در تحقق تولید و پیشرفت جامعه نقش کلیدی دارد .لذا بایدقدردان این عزیزان و تلاشگران بود و در همه حال باید  ارزش خدمت به مردم را بدانیم چرا که هرچه قدر به مردم خدمت کنیم به خودمان برمیگردد.
وی درپایان با اشاره به کم آبی های پیش رو درآینده خاطرنشان کرد: افزایش تنش آبی در فصل تابستان سال ۱۴۰۰ به دلیل کاهش بارندگی‌های سال آبی جاری بسیار محتمل بوده ولذا باید همه توان خود را در جهت مدیریت و جلوگیری از قطعی آب انجام داد .
وی خاطر نشان کرد .با کمک تک تک همکاران و برنامه ریزی های دقیق و هدف گذاری های درست ، نقاط ضعف شناسایی و به این مشکلات پیروز خواهیم شد.
درپايان مراسم مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت از تعدادی از همکاران نمونه شاغل در استان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجليل بعمل آوردند .






 


 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 176
نظرات شما
captcha refresh