جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
کد 566

با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در هفته چهل و دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

39 طرح آبرسانی به روستاهای استان آذربایجان شرقی در قالب هفته چهل و دوم پویش الف_ب_ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان : 256 طرح آبرسانی روستایی در 9 استان در قالب هفته چهل و دوم پویش # الف_ب_ایران همزمان با حضور وزیرنیرو بصورت سراسری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید .
در این راستا  در استان آذربایجان شرقی 39 طرح آبرسانی روستایی با هزینه سرمایه گذاری از صندوق ملی به مبلغ 407/000 میلیون ریال افتتاح گردید .
دکتر پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت افتتاح طرح های به اتمام رسیده  گفت: خوشبختانه کارهای بزرگی در حوزه برق و آب در این استان به انجام رسیده است که با در نظر گرفتن تعداد 1490 روستای تحت پوشش آبفای استان می توان به جرأت گفت که 89 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش شرکت آب وفاضلاب استان می باشد که امیدواریم با این جدیت و کوشش و از این قبیل اقدامات شاهد شکوفایی هر چه بهتر مناطق روستایی استان باشیم.
علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: در این طرح 4050 خانوار با جمعیت تحت پوشش 13667 نفر از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد . برای بهره‌برداری از این طرح ها حفر و تجهیز 8 حلقه چاه با آبدهی 70 لیتر در ثانیه، احداث مخزن زمینی به حجم 5100 متر مکعب، اجرای خط انتقال آب به طول 68 کیلومتر، اصلاح شبکه آبرسانی به طول 52/726 متر، احداث تصفیه‌خانه آب با ظرفیت 28 لیتر برثانیه در شبانه روز انجام شده است.


 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 5 اسفند 1399
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 88
نظرات شما
ناهیده پورمحمدی نوین
|
شنبه 9 اسفند 1399
0
0
c_img خسته نباشید به کلیه همکاران گرامی قدمی مهمی در راستای آبرسانی به هموطنان عزیزمان انجام دادن نیت هر کسی ذخیره آخرتش باشد .
captcha refresh