جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
کد 483

توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کسب شد : عنوان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی سال 1398 برای ششمین سال پیاپی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برای ششمین سال پیاپی عنوان رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1398 را کسب کرد.
توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کسب شد :
عنوان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی سال 1398 برای ششمین سال پیاپی
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برای ششمین سال پیاپی عنوان رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1398 را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، بر اساس اعلام ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای ششمین سال پیاپی عنوان "رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1398" را کسب نمود.
این گزارش می افزاید ارزیابی در دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی بوده که هر کدام 1000 امتیاز می باشد. شاخص های اختصاصی که عمدتا برگزیده از ماموریتها و فعالیتهای ذاتی شرکت بوده و شامل: جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری،آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری ، برنامه ایمنی آب می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش پرسنل شرکت عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است. همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در 6محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ، مدیریت سرمایه انسانی، ، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری و مسئولیت پذیری و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است .
 شایان ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،  استاندار آذربایجان شرقی ، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
 
 
  روابط عمومي
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 29 شهريور 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 85
نظرات شما
captcha refresh