جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399
کد 407

بیانیه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد
 
روز قدس روز حيات اسلام است." امام خميني (ره)"
بیانیه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .
. انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مساله قدس و آزادی آن می داند.
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.
از زمان اشغال سرزمین فلسطین تا کنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده‌اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه شراره‌های شری آشکار است که دامان انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستره‌ی یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد .
ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب‌الله لبنان و  فشارهای بین‌المللی بر آن که با هدف تضعیف جبهه مقاومت اسلامی صورت می‌گیرد، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی ( ره ) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود.
 
علیرضا ایمانلو
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 خرداد 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 112
نظرات شما
captcha refresh