جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1399
کد 404

مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در برنامه زنده رادیویی یاز نفسی:

مشارکت عمومی مشترکین در صرفه جویی 10 الی 15درصدی مصرف آب ، یکی از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت مصرف می باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در برنامه محلی زنده رادیویی یاز نفسی به منظور تبیین اهمیت جایگاه آب در زندگی روزمره شهروندان و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آب حضور یافته و ضمن پاسخگوئي به سوالات مجري برنامه نسبت به تشریح اهمیت و جایگاه آب در جامعه و مدیریت مصرف آب پرداخت .
مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در برنامه زنده رادیویی یاز نفسی:
مشارکت عمومی مشترکین در صرفه جویی 10 الی 15درصدی مصرف آب ، یکی از عوامل اصلی
موفقیت در مدیریت مصرف می باشد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب  و فاضلاب استان در برنامه محلی زنده رادیویی یاز نفسی  به منظور تبیین اهمیت جایگاه آب در زندگی روزمره شهروندان و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آب حضور یافته و ضمن پاسخگوئي به سوالات مجري برنامه نسبت به تشریح اهمیت و جایگاه آب در جامعه و مدیریت مصرف آب پرداخت .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت : در این برهه از زمان ، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان ما که رعایت نکات بهداشتی از طرف شهروندان عزیز لازم بوده و از طرفی با توجه به ماموریت شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تامین آب شرب بهداشتی برای شهروندان عزیز و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، این شرکت تمام خدمات خود در خصوص آب و فاضلاب را به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه  می دهد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد : با توجه به برداشت آب از تمامی ظرفیت های موجود ، از حلقه چاهها ، قنوات ، سد نهند  وطرح آبرسانی زرینه رود که بصورت فرا استانی و از 200 کیلو متری تبریز تامین می شود لازم است شهروندان محترم در مصرف بهینه آب دقت بیشتری را بعمل آورند تا دچار قطعی آب نشوند.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان افزود : با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود می باشد  و حدود 75 درصد آب شرب شهروندان از منابع سطحی تامین می شود لذا ضروری است از این نعمت الهی به درستی استفاده نماییم .
مهندس ایمانلو درادامه به صرفه جویی 10 الی 15 درصدی در مصرف آب توسط مشترکین و رعایت الگوی مصرف اشاره کرد  و از شهروندان در خواست نمود توصیه های شرکت آب و فاضلاب استان را جدی بگیرند تا در خصوص آب مصرفی دچار مشکل نشویم .
مهندس ایمانلو در ادامه با مقایسه مصرف آب نسبت به زمان مشابه سال گذشته گفت : امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، حدود 27 درصد افزایش مصرف در تبریز و حدود 5/24 % افزایش مصرف در استان را نشان می دهد و کارکنان زحمت کش شرکت آب و فاضلاب استان بصورت شبانه روز و با تمام ظرفیت نسبت به تامین و توزیع آب شرب شهروندان عزیز اقدام می نمایند .
لذا لازمست مشتركين و همشهريان عزيز نهايت دقت و صرفه جویی را در استفاده صحيح آب مدنظر داشته باشند و با مصرف بهینه آب می توانیم از این بحران گذر کنیم .
وی با اشاره به برخی استفاده های ناصحیح از آب شرب بهداشتی همچون شستشوی خودرو ، آبیاری فضای سبز منزل و غیره گفت : فرهنگ سازی در نحوه مصرف درست آب ، باید مورد توجه قرار گیرد تا در کارهای روزمره که از آب استفاده می شود اسراف و هدرروی آن کاهش یابد . لازم است مشترکین گرامی اولویت مصرف را در نظر داشته و از مصارف غیر ضروری پرهیز نمایند.
 مدیرعامل شرکت همچنین ضمن درخواست مجدد از همشهریان عزیز درخصوص عدم اسراف آب شرب بهداشتی و صرفه جویی درخصوص این مایه حیات گفت : الگوهای توصیه شده برای مصارف سرانه خانگی برای هر نفر150 لیتر در شبانه روزبوده که متاسفانه در استان ما 200 لیتر می باشد که در این راستا اولویت مهم شرکت حفاظت از منابع آب و ترویج فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب بوده و این نیازمند تغییر در نگرش مدیریت مصرف آب می باشد که امیدواریم شهروندان محترم با رعایت آنها و دقت در نحوه مصرف آب  و استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب از اتلاف بیشتر مایه حیات جلوگیری نمایند.
وی در پایان افزود : امیدواریم در تابستان امسال با مشارکت و همکاری و همیاری مردم عزیز و با مدیریت مصرف آب با مشکل کمبود آب مواجه نشویم و همکاران شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بطور شبانه روزی در تلاش هستند تا آب مورد نیاز شهروندان و مشترکین عزیز را تامین نمایند .
 
                                                                                                                                                                              روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 29 ارديبهشت 1399
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 82
نظرات شما
captcha refresh