جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 390

پیام نوروزی مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت عید نوروز و تحویل سال 1399

مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت حلول سال 1399 پیامی صادر کردند
پیام نوروزی مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
 همکاران عزیز و ارجمند
     نوروز باستانی تجلی گر حال و احوالی نو و فرصتی تازه برای حرکت در جهت رشد و بالندگی در مسیر تعالی است. خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم که دیگر بار توفیق درک حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر بر اعمالمان، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزونتر برای موفقیت و سربلندی ایران عزیز ببندیم.
سال 1398 سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه خدمت رسانی در صنعت آب  , فاضلاب بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم با وجود همه فراز و نشیب ها، گام های بلندی را در عرصه عمران و آبادی و امر خدمت رسانی به مردم شریف استان عزیزمان برداریم.
اینک در سال نو، فکر نو و کار نو را با اتکاء به خداوند منان آغاز می‌کنیم و  يقين دارم با قلبی سرشار از امید و عشق و تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ،تلاش خواهیم کرد و براي تحقق تعهدات و نائل شدن به چشم انداز پيش رو انديشه ای راسخ و عزمی جزم و با اتكا به اصول صداقت، امانت داري، وفاداري در سال جديد نيز در سير و تعالي اعتلاي نام شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گام  برخواهيم داشت و به حول و قوه الهي بدون ترديد موفقیت حاصل خواهد شد.
همچنین با گرامیداشت روز جهانی آب (دوم فروردین ماه) فرصتی مناسب برای اندیشیدن به این موضوع حیاتی بیش از پیش در سال جدید و با تولد دوباره طبیعت، با مصرف بهینه آب بر طراوت و زیبایی این فصل بیفزاییم تا با در اختیار داشتن همیشگی آب، زندگی مناسب برای خود ، فرزندان و دیگر هموطنانمان به ارمغان آوریم.
   اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از زحمات و تلاش های یکایک شما عزیزان در سالی که گذشت، فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را تبریک گفته، سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، شادکامی و پیروزی برای شما و خانواده محترمتان از ایزد منان مسألت دارم.
 
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز
                                                                                                                       علیرضا ایمانلو
                                                                                                            رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
                                                                                                     شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی
 
 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 28 اسفند 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 173
نظرات شما
captcha refresh