جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398
کد 376

میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گرامی داشته شد

زندگی پرافتخار و الهام بخش حضرت فاطمه علیهاالسلام، سرمشق زیبا و جامعی برای همه انسان‏های با ایمان ، به‏ویژه بانوان خداجوست. او در اخلاق و معنویت، خرد و اندیشه، دانش و بینش، آزادگی و شهامت، جمال و کمال و ایمان، سرآمد همه زنان عالَم بود.
میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
گرامی داشته شد
زندگی پرافتخار و الهام بخش حضرت فاطمه علیهاالسلام، سرمشق زیبا و جامعی برای همه انسان‏های با ایمان ، به‏ویژه بانوان خداجوست. او در اخلاق و معنویت، خرد و اندیشه، دانش و بینش، آزادگی و شهامت، جمال و کمال و ایمان، سرآمد همه زنان عالَم بود.  
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین شرکت در مراسمی که بمناسبت میلاد با سعادت بانوی نور و افتخار حضرت فاطمه زهرا ( س ) وروز گرامیداشت مقام زن و با حضور همکاران زن شاغل بمنظور تجلیل از آنان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد حضور یافته و از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کردند .
مهندس ایمانلو ضمن تبريك اين روز خجسته پيرامون شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی گفت : .  فاطمه شخصیت و رشد زن را نه در زرق و برق‏های زندگی و جامه‏های رنگارنگ، بلکه در بینش و منش مترقی و تربیت فرزندان شایسته برای ساختن جامعه‏ای آزاد و دنیایی زیبا و آراسته به پاکی جست‏وجو می‏کرد  او با زندگی ساده و سراسر آگاهی و فضیلت خود ثابت کرد که یک زن می‏تواند همه افتخارهای انسانی را به دست آورد و در همان حال، شیوه زندگی‏اش سرمشق همگان باشد.
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله در شرکت گفت : ما شاهد زحمات و تلاش های همکاران خانم هستیم و در این میان نقش همکاران زن نیز در موفقیت های شرکت انکارپذیر نیست . همکاران زن هم در اداره مسئولیت شان زیاد است  و هم مسئولیت خانه و تربیت فرزندان را بعهده دارند بنابراین تلاش آنها قابل تقدیر بوده و ماهم تلاش مان براین است تا بتوانیم کارهایی که درتوان ماست و در شان و منزلت آنها است انجام دهیم .
مدیر عامل شرکت در خصوص نقش زن در توسعه پايدار در جوامع اسلامي افزود : در جوامع امروز زنان بعنوان يك بازوي توانمند و پويا در جهت پيشرفت و توسعه كشورها نقش بسيار با اهميتي داشته اند و بحمداله در كشور ما مقام زن از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است و یکی از ارکان پایداری هر سازمان توجه به روحیات و ایجاد آرامش پرسنل است .
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله در شرکت گفت : قطع یقین بروز و ظهور موفقیت ها و حرکتهای مباهات برانگیز در سطح شرکت حاصل روحیه خلاقبت و نوآوری و تلاش کلیه همکاران محترم در تمامی مناطق استان می باشد و در این میان نقش همکاران زن نیز در موفقیت های شرکت انکارپذیر نیست .
وی در ادامه  خواستار مشارکت بیشتر همکاران خانم در ارائه پیشنهادات  سازنده  شد .
قبل از سخنان مدیرعامل شرکت نماینده و مشاورامور بانوان شرکت گزارشی از عملکرد وفعالیتهای امور مربوط به بانوان را در طول سال گذشته ارائه نمودند .
در ادامه مراسم با حضور بانوان شاغل در شركتهاي آبفاي استان آذربایجان شرقی به بیان مسائل و مشكلات خود پرداختند و مهندس ایمانلو به سوالات حاضرين پاسخ لازم را ارائه ودر پايان با اهداء جوایز و لوح يادبود از تمامي خواهران تجليل بعمل آمد .
 
                                                                                           روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 بهمن 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 226
نظرات شما
captcha refresh