جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398
کد 375

انتشارکتابچه آموزشی « طرح ملی بانوی آب » توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب کتابچه آموزشی « طرح ملی بانوی آب و روش های عملی مدیریت مصرف آب در منزل » را تدوین و به چاپ رساند .
انتشارکتابچه آموزشی « طرح ملی بانوی آب »
 توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
 
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب کتابچه آموزشی  «  طرح ملی بانوی آب و روش های عملی مدیریت مصرف آب در منزل  » را تدوین و به چاپ رساند .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، مهندس باقرزاده مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت گفت : امروزه با پیشرفت زندگی صنعتی و رشد جمعیت، مصرف آب افزایش یافته است. بحران آب در اکثر کشورهای جهان رو به گسترش است. در این سالها صرفه جویی در مصرف آب یکی از اصلی ترین دغدغه های کشورهایی است که برای دوری از خطر کمبود آب در فکر استفاده ی بهینه و مدیریت شده از اب هستند.
وی اضافه کرد :با توجه به محدودیت منابع برای تامین آب و با در نظر گرفتن بحران آب در سالهای اخیر لازم است نهاد های متولی و علاقمندان به پایداری سرزمین در برنامه های مشترک اقدامات جدی ، موثر و پایدار برای ارتقای فرهنگ حفاظت از آب تلاش کنند .
مهندس باقرزاده در خصوص طرح بانوی آب افزود : طرح آموزشی بانوی آب ، تلاشی است با محوریت مشارکت مردمی و استفاده از توان و قابلیت های پیدا و پنهان نیروی های مردمی و تشکل های غیر ولتی ، سعی دارد تجربه ای موثر و عینی برای بسط فرهنگ حفظ حرمت آب و ارتقای ارزش آن به جایگاه واقعی اش ، در نتیجه کاهش ، مدیریت مصرف و حفظ آب برای نسل های آینده را رقم بزند.
وی اضافه کرد : این کتابچه به عنوان یک اقدام فرهنگی و ویژه نامه به مجموعه رو شهای عملی مصرف بهینه آب پرداخته است.
مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان ادامه داد : دراین کتابچه، پس از مقدمه، مطالبی پیرامون توسعه پایدار، مسئولیت پذیری اجتماعی، حقایقی درمورد آب و آب مجازی ، به چشم  می خورد. همچنین در ادامه این کتاب، بصورت مصور چگونگی مدیریت مصرف آب برای گروههای مخاطب درج گردیده است که مخاطبین  بتوانند ضمن آشنایی با مفاهیم اولیه آب ، سواد آبی خود را ارتقاء دهند  
شایان ذکر است این کتابچه در 14 صفحه توسط دبیرخانه این طرح با همکاری سازمان مردم نهاد » خانه محیط زیست توسعه پایدار آذربایجان شرقی «تدوین و به چاپ رسیده و در اختیار کلیه شرکت های آب و فاضلاب کشور جهت بهره برداری قرار گرفته است.
 
 
                                                                                                 روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 بهمن 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 136
نظرات شما
captcha refresh