جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 21 دي 1398
کد 352

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: حذف قبوض کاغذی آب از اول فروردین ماه سال 99 در استان آذربایجان شرقی

سالانه تعداد زیادی درخت برای تهیه قبوض کاغذی قطع می‌شود لذا بمنظور صیانت از محیط زیست و سهولت در خدمت رسانی شایسته ، مشترکان آب و فاضلاب از ابتدای فروردین ماه 99 به جای دریافت قبض کاغذی اطلاعات مصرف خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: 
حذف قبوض کاغذی آب از اول فروردین ماه سال 99 در استان آذربایجان شرقی
 
 سالانه تعداد زیادی درخت برای تهیه قبوض کاغذی قطع می‌شود لذا بمنظور صیانت از محیط زیست و سهولت در خدمت رسانی شایسته ، مشترکان آب و فاضلاب از ابتدای فروردین ماه 99 به جای دریافت قبض کاغذی اطلاعات مصرف خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، شرکت آبفای آذربایجان شرقی از مشترکین آب درخواست کرد مشترکینی که تاکنون نسبت به ثبت تلفن همراه و شناسه قبض خود اقدام نکردند انتظار می رود به منظور صرفه‌جویی در هزینه ها، کاهش مصرف کاغذ و در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی ودر راستای اجرای برنامه های دولت الکترونیک در سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایند.
مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به  روش‌های حذف قبوض کاغذی آب افزود: چندین روش به ‌منظور دریافت شماره تلفن همراه و شناسه قبض مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده که در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه و شماره شناسه قبض مشترک را دریافت و در سامانه مدنظر جهت دریافت اطلاعات مصرف ثبت می کنند.
وی ادامه داد: در روش دوم مشترکین می توانند با ارسال شناسه قبض مندرج در قبوض فعلی به همراه ستاره یک به سرشماره  100۰۰۰۱۵۲2 ، اطلاعاتشان را در سامانه ثبت کنند.
مهندس ایمانلو در ادامه تاکید کرد: ارسال پیامک به سامانه موردنظر باید با شماره همراهی انجام شود که مسئولیت پرداخت صورت‌حساب آب را برعهده دارد، یعنی مالک، مستأجر و یا هر فرد دیگری که مسئولیت صورت حساب آب از سوی مالک به وی واگذار گردیده است.
وی با بیان اینکه اگر فردی مستأجر بوده، بعد از آنکه از محل مورد نظر نقل مکان کرد، باید شناسه قبض را به همراه ستاره دو به همان شماره پیامک کند تا فرآیند ارسال قبض آن شماره شناسه متوقف شود، خاطر نشان کرد: سپس شناسه قبض منزل جدید خود به همراه ستاره یک مجددا به سامانه 100۰۰۰۱۵۲2  پیامک کند.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر مشترکی چند قبض آب دارد می‌تواند شناسه همه قبوض را به صورت جداگانه به همراه ستاره یک به شماره مذکور پیامک کند، گفت: در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آبفای استان و انتخاب گزینه حذف قبوض کاغذی به آدرس https://abfaazarbaijan.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
مهندس ایمانلو افزود : یکی دیگر از روش های ثبت اطلاعات مشترکین مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و تکمیل فرم مربوطه است . همچنین مشترکین عزیز می توانند به امور مشترکین مناطق و واحدهای تابعه استان نیز مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت اطلاعات اقدام نمایند.
 
  روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 21 دي 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 169
نظرات شما
captcha refresh