جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 16 آبان 1398
کد 315

حضور موفق شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در هفتمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2019) ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز

هفتمین نمایشگاه تخصصی RINO TEX) 2019)) فناوری آب با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است .
 
حضور موفق شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در
هفتمین نمایشگاه تخصصی RINOTEX 2019)   ) فناوری آب ربع رشیدی تبریز
 
هفتمین نمایشگاه تخصصی RINO TEX) 2019)) فناوری آب با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با هدف بستر سازی برای اقتصاد دانش بنیان و تولید کالای ایرانی در 18 زون تخصصی و رویداد درچهار بخش :ایده های فناورانه ،توسعه و تجاری سازی فناوری و نیازمندی های فناورانه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.
یکی از زون های تخصصی این نمایشگاه ، زون نوآوری و فناوری آب می باشد که با توجه به تصمیم ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه ، مسئولیت اجرایی زون نوآوری و فناوری های آب این نمایشگاه به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار شده و این زون در فضایی بالغ بر 450 متر مربع برگزار می گردد.
در راستای این زون و با توجه به فعالیت های انجام گرفته وبر اساس آخرین آمار اعلام شده از طرف دبیرخانه نمایشگاه تعداد 174 طرح در این زون ثبت نام شده که 102 طرح مربوط به داخل استان - 70 طرح مربوط به خارخ استان و 2 طرح نیز مربوط به خارج از کشور می باشد .
این گزارش می افزاید دراین زون 6 عنوان کارگاه تخصصی در ارتباط با حوزه آب و فاضلاب پیش بینی شده که توسط اساتیدید دانشگاههای استان در حال اجرا می باشد .
لازم به توضیح است در این دوره از نمایشگاه طرحهای حاضر در زون نوآوری و فناوری های آب به لحاظ کمی و کیفی از پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به دوره های قبل برخوردار می باشد.
همچنین دراولین روز از نمایشگاه تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای گسترش همکاریهای علمی و فناوری امضاء شد.
شایان ذکر است هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13لغایت 17 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در حال برگزاری است .
 
                                                                                                                   روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 16 آبان 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 99
نظرات شما
captcha refresh