جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 5 مرداد 1398
کد 278

تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در برنامه " بیرگئجه ، بیر گوروش " صدا و سیمای استان:

کاهش 10 درصدی مصرف آب توسط شهروندان تبریزی ضرورتی برای جلوگیری از کمبود آب

مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت با حضور در برنامه " بیرگنجه ، بیر گوروش " صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: مردم کلانشهر تبریز در روزهای گرم تابستان ( هفته آخر تیرماه )روزانه بیش از 460 هزار متر مکعب آب مصرف کرده است .
تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در برنامه " بیرگئجه ، بیر گوروش " صدا و سیمای استان:
کاهش 10 درصدی مصرف آب توسط شهروندان تبریزی ضرورتی برای جلوگیری از کمبود آب
مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت  با حضور در برنامه " بیرگنجه ، بیر گوروش " صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: مردم کلانشهر تبریز در روزهای گرم تابستان ( هفته آخر تیرماه )روزانه بیش از 460 هزار متر مکعب آب مصرف کرده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، طی هماهنگی های بعمل آمده با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تعدادی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان به همراه خانواده هایشان ، در برنامه زنده " بیرگنجه و بیر گوروش " حضور یافتند.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در پاسخ به سوالات مجری برنامه اظهار کرد: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر و بالا رفتن میزان مصرف آب شرب شهروندان مصرف روزانه آب یک روز مشترکین در کلانشهر تبریز حدود 460 هزار متر مکعب  ( 460 میلیون لیتر ) بوده که نسبت به سال قبل در همین مدت 6 درصد رشد مصرف آب را نشان می دهد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد : علی الرغم برداشت آب از تمامی ظرفیت های موجود برای تامین آب شرب شهروندان کلانشهر تبریز ، متاسفانه مصرف آب شرب با موازنه منفی تولید به مصرف مواجه شده است که لازم است شهروندان محترم در مصرف بهینه آب دقت بیشتری را بعمل آورند تا دچار افت فشار و قطعی آب نشوند.
مهندس ایمانلو افزایش مصرف آب را با توجه به محدودیت آب شرب در کلانشهر تبریز را نگران کننده خواند و افزود: متاسفانه سرانه مصرف آب در کلانشهر تبریز در حال حاضر بالای 220 لیتر در شبانه روز است که نسبت به میانگین استاندارد که 150 لیتر در شبانه روز می باشد بیشتر مصرف می شود .
وی افزود: امیدواریم شهروندان با راهکارهای مدیریت مصرف آب و دقت در نحوه مصرف آب از اتلاف بیشتر مایه حیات جلوگیری کنند.
مهندس ایمانلو اضافه کرد: برای اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مردم تبریز به وجود نیاید باید متوسط سرانه مصرف آب به 150 لیتر در شبانه روز و مطابق الگوی تعریف شده برسد.
مدیر عامل شرکت در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد با صرفه‌جویی 10 درصدی مشترکین در مصرف آب این شرکت را در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز یاری نمایند .
وی افزود : متاسفانه برخی مشترکین علی رغم هشدارهای لازم همچنان از آب شرب برای شستن خودرو ، حیاط و سایر موارد یرضروری استفاده می نمایند . بنابراین توصیه ما این است که از مصارف غیرضروری اجتناب نموده و توصیه های مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند.
لازم به ذکر است  این برنامه هر شب از شبکه سهند پخش می شود ودر این برنامه مجری برنامه نیز به صرفه جویی در مصرف آب خانواده ها بخصوص صرفه جویی توسط خانم های خانه دار و بر نقش مهم بانوان در مدیریت مصرف آب اشاره شد و همچنین کلیپ هایی نیز درطول برنامه پخش گردید .
 
 
                                                                                      روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 5 مرداد 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 179
نظرات شما
captcha refresh