جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 22 تير 1398
کد 273

توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی انجام گرفت :

تجلیل از آثار هنری برتر دومین مسابقه نقاشی آب = زندگی و رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "

شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با همکاري اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در راستاي گسترش فرهنگ صحيح مصرف آب و جلب توجه افکار جامعه به موضوع آب مسابقه نقاشي آب = زندگي ويژه کودک و نوجوان و همچنین رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "را برگزار نمود .
توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی انجام گرفت :
تجلیل از آثار هنری برتر دومین مسابقه نقاشی آب = زندگی و رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "
 
شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با همکاري اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در راستاي گسترش فرهنگ صحيح مصرف آب و جلب توجه افکار جامعه به موضوع آب مسابقه نقاشي آب  = زندگي ويژه کودک و نوجوان  و همچنین رونمایی از طرح " دانش آموزان حامی آب "را برگزار نمود .
مراسم اختتامیه دومین مسابقه نقاشی آب = زندگی که با حضور تعدادی از مسئولین و مدیران آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب استان معاون فرهنگی شهرداری تبریز با مشارکت و هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان و سازمان مردم نهاد خانه محیط زیست در فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز و با حضور دانش آموزان منتخب و خانواده هایشان برگزار شد.
مهندس باقرزاده مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در این مراسم  ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی با بیان توضیحات لازم در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه گفت : دومین دوره مسابقه نقاشی آب = زندگی بمنظور خلق آثار هنری توسط دانش آموزان در خصوص کمبود آب و فرهنگ صحیح مصرف آب و نقش و اهمیت آب در زندگی ، محدودیت های منابع آبی کشور انجام گرفته است .
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد : کشور ما با محدودیت های منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب از اولویت های شرکت بوده و تلاش می نماییم تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نمائیم .
مهندس باقرزاده افزود : با توجه به اینکه کشور ایران در ردیف مناطق خشک و نیمه خشک قرار گرفته و بارش باران در ایران یک سوم میانگین جهانی است اما میزان مصرف در ایران بیش از متوسط جهانی است و این در حالی است که ایران با محدودیت جدی منابع آبی روبرو می باشد .
 وی افزود : کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
وی در ادامه به نحوه اجرای مسابقه نقاشی اشاره کرد و افزود : این مسابقه در 3 گروه سنی زیر 9 سال ویژه کودکان ، زیر 16 سال ویژه نوجوانان و گروه حرفه ای  در بین دانش آموزان منتخب و به صورت حضوری برگزار گردید و آثار نقاشی پس از جمع آوری بر اساس رای هیئت داوران تعداد 3 اثر برتر در گروه سنی کودکان و 3 اثر برتر در گروه سنی نوجوانان و همچنین 3 اثر برتر در گروه حرفه ای انتخاب و از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد .
 
 
 
 
در حاشیه این مراسم از نشان مخصوص " دانش آموز حامی آب " رونمایی و برای تمامی شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی کارت شناسایی حامی آب صادر و شبکه دانش آموزان حامی آب رسما در استان آذربایجان شرقی تشکیل شد .
مهندس باقرزاده در خصوص این طرح نیز افزود : طرح  " دانش آموز حامی آب " برنامه ای مشترک بین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش و پرورش استان و سمن خانه محیط زیست بوده و دبیرخانه اجرایی آن در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و خانه محیط زیست مستقر می باشد .
مدیر دفتر روابط عمومی ادامه داد : هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت ، همراهی و همدلی دانش آموزان مدارس در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب  و حفاظت و صیانت از منابع آب بوده و بدون شک شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برای موضوع فرهنگ سازی نیازمند مشارکت همگانی است .
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیرو تشکر مجدد از شرکت کنندگان مسابقه ، آموزش و پرورش استان بویژه معاونت آموزش ابتدایی و فعالین خانه محیط زیست خاطر نشان کرد : امیدواریم با اقداماتی که در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب صورت می گیرد بتوانیم به حفظ منابع آبی کمک کنیم .
در پایان مراسم از هیئت داوران مسابقه نیز با اهداء لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.
 
 
 
  روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 22 تير 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 247
نظرات شما
captcha refresh