جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 31 فروردين 1398
کد 248

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :

در سال 97 بیش از 235 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در سطح شهرهای استان آذربایجان شرقی انجام شده است

تلاش های شبانه روزی کلیه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی درتمامي بخشها برای تامين و توزيع مناسب آب قابل تقدير بوده و در سال 97 بیش از 235 کیلومتر اصلاح و توسعه آب در سطح شهرهای استان آذربایجان شرقی اجرا و بیش از 17780 فقره کنتور خراب مشترکین تعویض شده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :
در سال 97 بیش از 235 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در سطح شهرهای استان آذربایجان شرقی انجام شده است
 
تلاش های شبانه روزی کلیه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی درتمامي بخشها برای  تامين و توزيع مناسب آب قابل تقدير بوده و در سال 97 بیش از 235 کیلومتر اصلاح و توسعه آب در سطح شهرهای استان آذربایجان شرقی اجرا و بیش از 17780 فقره کنتور خراب مشترکین تعویض شده است .
مهندس ایمانلو مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان با اعلام اين مطلب افزود :  مسئوليت پذيري در شركت آب و فاضلاب يك اصل مهم است و كليه همكاران و مديران بر اين امر واقف هستند و در این راستا در تابستان سال گذشته هیچ مشکلی از بابت قطعی و کمبود آب در هیچ یک از شهرهای استان وجود نداشته و امیدواریم برای تابستان سالجاری نیز برنامه ریزی اساسی انجام شده مشکلی وجود نداشته باشد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این شرکت در حال حاضر 100درصد جمعیت شهری در 63 شهر استان با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 961 هزار نفر را تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار داده و با واگذاری  بالغ بر 48789 فقره انشعاب جدید آب  در سال 97 به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات آب با آحاد به یک میلیون و 313 هزار فقره می رسد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اصلاح و توسعه شبکه آب در کلیه شهرهای استان گفت : در طول سال 97 بیش از 235 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب اجرا شده و طول شبکه آب نیز به بیش از 9400 کیلومتر رسیده است .     
وی اضافه کرد : شرکت آب و فاضلاب استان در طول سال گذشته و سالجاری با تلاش پرسنل زحمتكش در تمامي زمينه هاي كاري توانسته است خدمات قابل قبولي را به شهروندان و مشتركين محترم ارائه نمايد و اميداوريم درادامه سالجاری نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که " سال رونق تولید " نامگذاری شده است با پويايي و خلاقيت در كارهاي محوله شاهد تداوم خدمات رساني مطلوب به مشترکین عزیز باشیم لذا تلاشهاي شبانه روزي پرسنل شركت در تمامي بخشها برای  تامين و توزيع مناسب آب قابل تقدير است .
 
                                                                                     روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 31 فروردين 1398
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 66
نظرات شما
captcha refresh