جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1404
کد 2363

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دیدار مردمی بر تسریع در رسیدگی به درخواست‌های ارباب‌رجوع تأکید کرد.

در راستای اجرای رویکرد دولت مردمی و ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور در نشست ملاقات مردمی، به صورت مستقیم به مشکلات و درخواست‌های ارباب‌رجوع و مشترکان پاسخ داد.
ملاقات مردمی مدیرعامل آبفای استان، در محل ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.
در این دیدار که با هدف بررسی مسائل مرتبط با خدمات‌رسانی در حوزه آب آشامیدنی و فاضلاب شهری و روستایی انجام گرفت، مدیرعامل ضمن شنیدن درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات مراجعان، دستورهای لازم را برای بررسی و رفع آن‌ها صادر کرد.
سلیمانی در حاشیه این ملاقات اظهار داشت: برگزاری دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند برای ارتباط بی‌واسطه با مردم و آگاهی از دغدغه‌های واقعی مشترکان است. تلاش می‌کنیم با هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف شرکت، خدمات‌رسانی را هرچه بیشتر بهبود بخشیم و پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم شریف استان باشیم.
وی افزود: توسعه شبکه‌های آبرسانی، بهسازی تاسیسات فرسوده، و ارتقای کیفیت آب شرب از اولویت‌های شرکت در سال جاری است.









 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 20 آبان 1404
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 9
نظرات شما
captcha refresh