جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 16 بهمن 1397
کد 233

از 3 پروژه آبرسانی امورآب و فاضلاب منطقه سراب با اعتباری بالغ بر 24500 میلیون ریال در دهه مبارک فجر بهره برداری شد

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار ، شهردار ، شورای شهر و تعدادی از مسئولین شهری و تعداد کثیری از خانواده های شهداء و مردم از 3 طرح و پروژه آب و فاضلاب منطقه سراب در شهرهای مهربان ، شربیان و دوزدوزان باهزینه ای بالغ بر24500 میلیون ریال بهره برداری شد.
از 3 پروژه آبرسانی  امورآب و فاضلاب منطقه سراب  با اعتباری بالغ بر 24500 میلیون ریال
 در دهه مبارک فجر بهره برداری شد
 
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور معاونت  مهندسی و توسعه  شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار ، شهردار ، شورای شهر و تعدادی از مسئولین شهری و تعداد کثیری از خانواده های شهداء و مردم از 3 طرح و پروژه آب و فاضلاب منطقه سراب  در شهرهای مهربان ، شربیان و دوزدوزان  باهزینه ای بالغ بر24500 میلیون ریال بهره برداری شد.
 
  • بهره برداری از مخزن 1000 مترمکعبی دوزدوزان در دهه مبارک فجر :
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مدیر امور آب و فاضلاب سراب با اشاره به اجرای طرح گفت : این طرح به منظور افزایش ذخیره سازی آب شرب بهداشتی ، تعدیل فشار و تنظیم نوسانات و همچنین مصرف روزانه شهردوزدوزان  اجرایی شده است  و برای احداث مخزن 1000 مترمکعبی شهر دوزدوزان مبلغ 7000 میلیون ریال از محل طرحهای استانی و سایر منابع داخلی شرکت هزینه گردیده است  .
  • بهره برداری از یک حلقه چاه و خط انتقال آب مهربان در دهه مبارک فجر :
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس صمدپور مدیر امور آب و فاضلاب سراب در خصوص بهره برداری از چاه مهربان گفت: بمنظورافزایش ظرفیت تامین آب مصرفی شهروندان ساکن در شهر مهربان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اقدام به حفر و تجهیز تعداد یک حلقه چاه عمیق نموده که با تلاش همکاران در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وارد مدار بهره برداری گردید . 
مدیر امورآب و فاضلاب سراب اضافه کرد: عمق چاه 24 متر و ظرفیت آبدهی آن 7 لیتر در ثانیه بوده که برای حفر و تجهیز آن  و همچنین اجرای خط انتقال آب چاه بطول 1000متر بالغ بر 4500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.
  • بهره برداری از  یک حلقه چاه و خط انتقال آب شربیان در دهه مبارک فجر :
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس صمدپور مدیر امور آب و فاضلاب سراب در خصوص بهره برداری از چاه شربیان گفت: بمنظورافزایش ظرفیت تامین آب مصرفی شهروندان ساکن در شهر شربیان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اقدام به حفر و تجهیز تعداد یک حلقه چاه عمیق نموده که با تلاش همکاران در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وارد مدار بهره برداری گردید . 
مدیر امورآب و فاضلاب سراب اضافه کرد: عمق چاه 160 متر و ظرفیت آبدهی آن 15 لیتر در ثانیه بوده که برای حفر و تجهیز آن  و همچنین اجرای خط انتقال آب چاه بطول 3600 متر بالغ بر 13000 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.
 
                              روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 بهمن 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 121
نظرات شما
captcha refresh