جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 22 خرداد 1396
کد 2

وسط معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :

برنامه ها و نوآوري هاي جدیدحوزه معاونت خدمات مشترکين و درآمد در سال 1396اعلام شد

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و بهبود و ارتقای خدمات مشترکین در سال 96 برنامه ها و نوآوری های جدید در حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد اجرا خواهد نمود .
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و بهبود و ارتقای خدمات مشترکین در سال 96 برنامه ها و نوآوری های جدید در حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد اجرا خواهد نمود .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس خانی معاون مشترکین و درآمد شرکت با اعلام این خبر گفت : این شرکت در این راستا توانسته است بايگاني فيزيکي پرونده هاي مشترکين را حذف و به جای آن بايگاني الکترونيکي در کلانشهر تبريز و 6 شهر بزرگ استان دایر گردد .
وی افزود : با توجه به وجود چالش ها و معایب نگهداري پرونده ها به شکل سنتي از جمله اشغال فضايي بزرگ در ساختمان هاي اداري نياز به نيروي انساني جهت محافظت  و نگهداري پرونده ها ،عدم امکان جريان هوا و تهويه مناسب در مراکز نگهداري پرونده ها – مشکلات بهداشتي و تنفسي که به کارمندان ايجاد می کرد .
وی ادامه داد : از بين رفتن برخي نوشته ها و مدارک در اثر گذشت زمان و تاثیرات جوي ،اين شرکت را بر آن داشت تا اقدام به حذف بايگاني فيزيکي پرونده ها و بايگاني کردن آن به شکل الکترونيکي و نرم افزاري نمايند که اين عمليات در کلانشهر تبريز و 6 شهر بزرگ استان از جمله ميانه -  مراغه – مرند – اهر – اسکو  - سردرود – در جريان سال 1396 عملي خواهد شد .
 
معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دومین برنامه و نوآوری را اجراي کامل صدور قبض آني در مناطق 1 و 4 و 5 تبريز و 5 شهر بزرگ استان عنوان کرد و گفت :در روش فعلي همکار شرکت آب و فاضلاب در هر سال 12 بار به درب مشترکين مراجعه مي کرد که اين عمل هم براي شرکت باعث اتلاف زمان و هزينه مي گردید و هم باعث رنجش مشترکين به علت تعدد مراجعه و ... مي شد  لذا شرکت آب و فاضلاب جهت به حداقل رساندن مشکل فوق اقدام به صدور قبض حين قرائت از طريق چاپگرهاي سيار مي نمايد که در حال اجرا در سه منطقه تبريز و 5 شهر ديگر استان مي باشد .
 
وی مزاياي استفاده ازطرح فوق را به شرح ذیل اعلام کرد و افزود : کاهش مراجعه به درب منازل از دو بار به يک بار ، دريافت و ارسال فايل قرائت کنتور از طريق وب سايت شرکت و بدون مراجعه به شرکت توسط مامور قرائت ،چاپ فرم اخطاريه براي بدهي آب بهاء ، چاپ قبض به صورت آنلاين در محل کنتور،کنترل مجدد ارقام کنتور در صدور صورتحساب در محل ،کم شدن هزينه چاپ ،بالا رفتن اعتماد مردم از جهت مشاهده ارقام کنتور و مطابقت آن با ارقام در قبض در همان لحظه واخذ هر گونه اطلا عات مورد نياز در هر لحظه به صلاحديد شرکت خواهد بود .
 
مهندس خانی سومین نوآوری حوزه معاونت خدمات مشترکین را واگذاري کامل پنج خدمت از 22  خدمت موجود به دفاتر پيشخوان در سطح استان عنوان کرد و افزود :‌ فروش انشعاب آب ، فروش انشعاب فاضلاب ،صدور تسويه حساب ، تعيين مشخصات و پرداخت قبوض حق انشعاب قبلا توسط خود شرکت انجام می گرفت که هم اکنون این خدمات توسط دفاتر پيشخوان انجام می گيرد .
 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 خرداد 1396
  • توسط بابک حسن پور
  • تعداد بازدید 92
نظرات شما
captcha refresh