جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 26 مهر 1403
کد 1814

تداوم نهضت بزرگ آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی؛ 62 پروژه آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی در 62 روز اجرا شد

در ادامه نهضت بزرگ آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی، مراسم بهره برداری از 62 پروژه آب شرب روستایی این استان در 62 روز به همت سپاه پاسداران و باهمکاری شرکت آبفای آذربایجان شرقی برگزار شد.
سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت طرح های آبرسانی افزود: اقدامات خوبی در خصوص پایدارسازی آب شرب بهداشتی در سطح روستاهای کم برخوردار کشور شکل گرفته است.
وی افزود : بسیج در اجرای طرح های آبرسانی و همکاری با ارگان های ذیربط پیشتاز است و امیدواریم با اجرا و اتمام طرح های جهاد آبرسانی شاهد شکوفایی و رشد روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان باشیم.
در پایان مراسم از فعالین خیرین آبرسان تجلیل شد.
 
 
خانی در این مراسم هدف از اجرای طرح جهاد آبرسانی گفت: جهاد آبرسانی طرحی برای رساندن آب به روستاهایی است که یا فاقد آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی هستند، طرحی که به وسعت روستاهای ایران برای رفع تشنگی روستاها تدوین و اجرا شده است.
وی ادامه داد: انعقاد تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به روستای دارای تنش آبی و مبادله قرارداد عملیات اجرایی برای آبرسانی به 178روستا در فاز اول از جمله اقدامات شرکت آب وفاضلاب می باشد.
خانی  افزود: از ظرفیت‏های اجرای این طرح در روستاها شناسایی شده و با توجه به اینکه موضوع خیرین مدرسه‏ساز طی سال‏های سال در کشور به‏عنوان یک ظرفیت بالقوه وجود داشته و با الگوگیری از این امر از وجود مبارک خیرین در موضوع رفع مشکل آبرسانی در روستا ها استفاده گردید.
مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی  ادامه داد: با توجه به اینکه آب در ایران علاوه بر اینکه امری حیاتی است، مقدس و ارزشمند نیز شمرده می‏شود، بر همین اساس خیرین در این زمینه ورود چشمگیری یافتند و با مشارکت آنان پروژه‏ها و طرح‏های خوبی به‏منظور آبرسانی به مناطق مختلف استان  رقم خورد.










 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 26 مهر 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 26
نظرات شما
captcha refresh