جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1403
کد 1807

انشعابات غیر مجاز آب در آذربایجان شرقی عامل تضییع حقوق مشترکان قانونمند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم ترین مشکلاتی است که علاوه بر افزایش مشکل کم آبی ، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می کند.
محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انشعابات غیر مجاز، اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از  مهم ترین مشکلاتی است که علاوه بر افزایش مشکل کم آبی  ، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می کند. معضلی که باید راهکاری اساسی برای رفع آن اندیشید. متاسفانه به دلیل ضعف قانون یا غیر مجاز بودن خود ساخت و ساز انشعابات غیر مجاز بوجود می‌آیند.
وی ادامه داد: یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب است.
خانی افزود: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب  می‌شود، بلکه هدررفت آب را افزایش داده و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب نیز خسارت وارد می‌کند.
مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان کرد:  پیش‌بینی می‌شود پنج هزار فقره انشعاب غیر مجاز در استان داشته باشیم که دو هزار فقره هم سال گذشته در استان شناسایی شد و بالای ۹۵ درصد انشعابات به دائمی تبدیل گردید  که پنج درصد بقیه نیز تاسیسات غیر مجاز و تحت پیگرد بودند.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 23 مهر 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 27
نظرات شما
captcha refresh