جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 19 مهر 1403
کد 1803

اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات والیبال سراسری پیشکسوتان وزارت نیرو برگزار شد.

اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات والیبال سراسری پیشکسوتان وزارت نیرو با حضور حسین‌زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور، عوض پور رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب و برق وزارت نیرو برگزار شد.
در این مراسم خانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به بازیکنانی که با تلاش، مقام کسب نمودند بیان نمود: هدف از این مسابقات ایجاد نشاط، شادی، همدلی و تجدید دیدارها میباشد که همکاران بتوانند با روحیه ایی بهتر و پرانرژی تر کار خدمت رسانی به مردم را انجام دهند.
وی گفت: سازمانهایی که دارای نیروی انسانی ورزشکار و توانمند میباشند، دارای جو سازمانی خاصی هستند که پویا بودن آن میتواند باعث ارتقاء رضایت شغلی کارکنان گردد.
 
مدیر عامل آبفای استان همچنین بیان نمود: اهمیت ورزش و نشاط کارکنان در جهت رشد و توسعه سازمان و در پی آن ایجاد یک سازمان پیشرو نقش اساسی و کلیدی داشته و ورزش به انسان انرژی مضاعف میدهد.
حسین‌زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبري كه هزينه كردن براي ورزش اسراف نيست بلكه يك نوع سرمايه‌گذاري است، گفت: سرمايه هر سازماني منابع انساني آن سازمان است و بايد به بحث سلامت كاركنان اهميت و توجه ويژه داشت.
حسین زاده  افزود: هدف وزارت نيرو در امر ورزش، تيم‌داري نيست بلكه ايجاد زمينه براي حضور تمام كاركنان صنعت آب و برق كشور در ورزش است.
دبير شوراي مركزي ورزش وزارت نيرو تأكيد كرد: بي‌تحركي كاركنان و پشت ميزنشيني موجب ايجاد بيماري‌هاي مختلف در افراد مي‌شود كه مي‌توان با ورزش كردن اين بيماري‌ها را درمان كرد.
حسين‌زاده از توجه مسئولان صنعت آب و برق استان به ورزش‌هاي همگاني تقدير و بيان كرد: كاركنان صنعت آب و برق كشور به علت شرايط كاري با استرس زيادي روبه‌رو هستند به همين علت بايد براي ورزش وقت بيشتري بگذارند و اگر چنين نباشد، مجبور مي‌شوند تا براي به دست آوردن سلامتي مجدد خود وقت بيشتري صرف كنند.
در این دوره از مسابقات تیم های حاضر در4 گروه تیمی به رقابت پرداختند.
این رقابت ها از  13 مهر آغاز و به مدت 7 روز و با حضور 17 تیم از 14 استان کشور و با حضور تیم‌هایی از آذربایجان‌غربی، گلستان ، اردبیل ، گیلان، مشهد ، تهران، کرمان ، مرکزی ، اصفهان ، خراسان رضوی ، خوزستان، زنجان و سیستان  برگزار شد، که پس از انجام 36 مسابقه تیم های آب و فاضلاب آذربایجان غربی، آبفای گلستان و آبفای آذربایجان شرقی  به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق نیز به تیم صنعت آب وبرق اصفهان  اعطا شد.
 
در پایان با اهدا لوح و هدایایی از برترین های این مسابقات و داوران تجلیل شد.









 


 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 19 مهر 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 162
نظرات شما
captcha refresh