جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 19 مهر 1403
کد 1802

امضاء تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان

همزمان با هفته ملی کودک تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان با موضوع کودک، آب، آینده و شانزدهمین جشنواره نخستین واژه آب به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم نامه، شرکت آب و فاضلاب و کانون پرورش فکری کودکان، در خصوص آموزش مصرف درست آب و اهمیت آن به کودکان و نوجوانان با یکدیگر همکاری خواهند داشت.
این مراسم با حضور خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، بینش مدیرکل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
خانی ضمن تشکر از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره نخستین واژه آب و همچنین کودک، آب، آینده گفت : از آنجائیکه کودکان و نوجوانان آینده سازان و سرمایه ایران عزیز هستند، باید با سرمایه گذاری و آموزش درست به این قشر ارزشمند، فرهنگ درست مصرف کردن را به آنها بیاموزیم و کانون بهترین مکان برای تحقق این امر مهم است.
وی ادامه داد: مربیان در کانون با استفاده از قصه گویی ، تصویرگری و خلاقیت خود می توانند کودکان و نوجوانان را از وضعیت ذخایر آب کشور آگاه سازند و آن ها را به سمت فرهنگ درست مصرف کردن آب سوق دهند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان و نفرات برتر مسابقه آب رنگ زندگی است تجلیل به عمل آمد.















 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 19 مهر 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 41
نظرات شما
captcha refresh