جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1403
کد 1800

کسب تندیس بلورین سطح 2 جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D موفق به کسب تندیس بلورین سطح 2 در سومین سال حضور خود در این جایزه شد.
ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد سرمایه دانشی با حضور مسئولین کنفرانس وجمعی از اساتید و خبرگان این حوزه روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه 1402 در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در این کنفرانس مباحث مختلف در ارتباط با موضوع مدیریت دانش توسط سخنرانان داخلی و خارجی ارائه شد.
آخرین بخش این رویداد مربوط به اهدای جوایز حاصل از ارزیابی شرکت‌ها و سازمانهای حاضر در این دوره از جایزه بود که در راستای توجه جدی مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به این حوزه و ارزیابی صورت گرفته از طرف انجمن مدیریت ایران شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب تندیس بلورین سطح 2 در سومین سال حضور خود در این جایزه شد.
 لازم به توضیح است شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تنها شرکت از مجموعه وزارت نیرو است که در این جایزه مشارکت دارد.
شایان ذکر است مدل مدیریت دانش KM4D باهمکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش در 6 محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل 1000 امتیاز می باشد و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 مهر 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh