جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 2 آبان 1397
کد 176

برای نهمین سال متوالی گواهینامه آزمایشگاه معتمد دفتر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تمدید شد

دفتر کنترل کيفيت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي در راستاي تحقق اهداف زيست محيطي شرکت و کمک به ارتقاء و بهبود محيط زيست ،‌مفتخر است براي نهمين سال متولي موفق به دريافت گواهينامه آزمايشگاه معتمد سازمان حفاظت محيط زيست کشور شده است .
برای نهمین سال متوالی گواهینامه آزمایشگاه معتمد دفتر کنترل کیفیت
 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تمدید شد
 
دفتر کنترل کيفيت آب  و فاضلاب استان آذربايجان شرقي در راستاي تحقق اهداف زيست محيطي شرکت و کمک به ارتقاء و بهبود محيط زيست ،‌مفتخر است براي نهمين سال متولي موفق به دريافت گواهينامه آزمايشگاه معتمد سازمان حفاظت محيط زيست کشور شده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس فخری مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت آب گفت : پايش محيط زيست و شناسائي و اندازه گيري آلودگيهاي محيطي مبناي تصميم گيري در مديريت زيست محيطي است .
وی اضافه کرد : قضاوت صحيح و برنامه ريزي اصولي جهت رفع مشکلات زيست محيطي بدون اتکاء به اندازه گيريهاي مطمئن با کمک سيستم هاي نوين و توانمند در پايش ممکن نيست .
مدیر آزمایشگاه کنترل کیفت آب افزود : بخشهاي مختلف آزمايشگاهي دفتر کنترل کيفيت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي با در اختيار داشتن تجهيزات پيشرفته و مدرن و به کمک نيروهاي متخصص و مجرب و مطابق با آخرين ويرايش روشهاي استاندارد آزمون هاي آب و فاضلاب ، ضمن پايش و کنترل کيفيت آب منابع ، مخازن و شبکه توزيع آب شرب کلانشهر تبريز و ساير شهرهاي استان ، همکاري و تعامل بسيار خوبي با سازمان حفاظت محيط زيست استان داشته و نسبت به نمونه برداري و سنجش پارامترهاي زيست محيطي براساس آيين نامه و مقررات جاري مشمول طرح اجراي خود اظهاري صنايع اقدام مي نمايد .
در همین راستا آزمایشگاه کنترل کیفیت آب شرکت با تلاش کلیه همکاران برای نهمین سال متوالی موفق به تمدید و دریافت گواهینامه آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردد.
 
 
  روابط عمومی
   
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 2 آبان 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 81
نظرات شما
captcha refresh