جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
کد 1581

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی تاکید کرد؛ دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه های بازدید آدم‌روهای شبکه جمع آوری فاضلاب استان هم سطح سازی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی این شرکت بر اصلاح و همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب، گفت: طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه های بازدید آدم‌روهای شبکه جمع آوری فاضلاب استان هم سطح سازی شد و اصلاح دو هزار و ۷۰۲ مورد برای سال جاری نیز پیش‌بینی شده است.
محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.
خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.
وی با بیان این که این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و  بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 45
نظرات شما
captcha refresh