جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 15 فروردين 1403
کد 1556

بیانیه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.
مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به مناسبت روز جهانی قدس و  اعلام آمادگی شرکت آب وفاضلاب جهت حضور حماسی در راهپیمائی روز قدس بیانه ای صادر کرد .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :

" بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ "
روز قدس ، روز اسلام است . امام خمینی(ره)
یوم الله روز قدس، روز نمایش وحدت مسلمین جهان و تجدید پیمان در پیروی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی، روز اعلام نفرت عمیق مسلمین عالم بر علیه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم جهانی است.
نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی معمار و بنیانگذار حکیم جمهوری اسلامی ایران امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.
این روز بزرگ جهانی،روز اظهار خشم و نفرت به جبهه کفر و رژیم اشغالگر صهیونیستی است. روز قدس، نمادی از اراده مسلمانان برای آزاد سازی قدس از چنگ رژیم صهیونیستی و مبارزه با هرگونه خشونت و ترور است که استکبار و صهیونیسم بر پایه آنها شکل گرفته است.
امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها را نقش بر آب نموده است .
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.
امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از سال های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند. بنابراین مردم ایران و جهان خواهند آمد تا بار دیگر سیلی محکم دیگری را بر صورت جنایتکاران فرود آورده و عزت، غرور و سرافرازی را برای ایران عزیز اسلامی و ملت مسلمان و آزادیخواه  جهان به ارمغان آورند.
 اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در صنعت آب و فاضلاب ضمن اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم می‌نمایم و ضمن تجدید میثاق با آرمان های بزرگ آن پیر فرزانه، فریادآزادی قدس را به گوش جهانیان رسانده، جلوه ای دیگر از ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش گذاشته و حمایت مجدد خود را از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین ابراز می نماییم .
 
                                                                                              محمد خانی
                                                                                رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 فروردين 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 27
نظرات شما
captcha refresh