جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 28 اسفند 1402
کد 1543

پیام نوروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی

خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی درپیام نوروزی خطاب به همکاران شرکت آب و فاضلاب فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان ماه ضیافت الهی را تبریک گفت .
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
 
ماه نزول قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الله و بهار طبیعت و سال نو که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن قبولی طاعات و عبادات ، سالی سرشار از برکت و معنویت ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت می نمایم.
همکاران عزیز؛
شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای نیل به اهداف متعالی شرکت و با تاکید بر نگرش مسئولانه و متعهدانه و همت و تلاش مضاعف کارکنان توانست در سال 1402 اقدامات مهم و موثری را در مسیر خدمات رسانی مطلوب و با جلب رضایت مشترکین به انجام برساندکه برگ دیگری از کتاب زرین صنعت آب و فاضلاب استان را رقم زد .
در سال گذشته که به عنوان سال " مهار تورم ورشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی توانست با خرد جمعی ، تلاش‌های بسیار شایسته‌ای را برای ارائه خدمات به این مردم بزرگوار در جای جای استان انجام دهد .
اینجانب مطمئن هستم که با تدابیر شایسته شما عزیزان بسیاری از موانع و ناممکن‌های فراروی توسعه صنعت آب و فاضلاب به فرصت‌هایی برای خودباوری بیشتر تبدیل خواهد شد و در کنار آن، خود و همکاران گرانقدرم را به مشتری‌مداری و تلاش برای مدیریت مصرف آب و حفاظت از منابع آبی کشور دعوت می‌نمایم.
یک بار دیگر نوروز باستانی و فرا رسیدن بهار طبیعت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی را در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی خواهانم و از درگاه آن حضرت ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی را برای تک‌تک شما همکاران محترم و خانواده‌های گرامیتان و هموطنان عزیز آرزو می‌نمایم.
 
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز
             محمد خانی                  
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 28 اسفند 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 50
نظرات شما
captcha refresh