جست و جو در پرتال

تاریخ : جمعه 25 اسفند 1402
کد 1538

موفقیت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در اجلاس استانی نماز

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه شایسته سپاس در امر اقامه و اشاعه فرهنگ مقدس نماز در بین دستگاه های اجرایی استان شد.
در اجلاس استانی نماز که با حضور آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، مدیران و مسوولان استانی و دبیران اجرایی شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، لوح سپاس، به منظور کسب رتبه برتر و شایسته سپاس در بین دستگاه‌های اجرایی استان در امر اقامه و اشاعه فرهنگ مقدس نماز، به محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اعطا شد.
متن لوح تقدیر بدین شرح است:
سلام علیکم؛
جناب آقای محمد خانی
مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان
به پاس خدمات ارزشمند جناب عالی در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و کسب رتبه ی شایسته سپاس در میان دستگاه های اجرایی استان در سال 1401 از جنابعالی قدردانی و تشکر می شود.
بدینوسیله ضمن اهدای بهترین مراتب سپاس و قدردانی، امیدواریم در سایه توجهات خاصه یحضرت ولیعصر(عج) و در کانون ارزشمند جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه بزرگواری فخیم از سلاله ی طیبه آل الله حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) توفیق بهره مندی از برکات و زیبایی هایی نماز برایتان جاودانه و همیشگی باشد.
آیت الله آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی
همچنین در این مراسم، مدیرعامل شرکت آبفا استان و  صمد شکری، دبیر شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز به جهت مساعدت برای تامین آب رایگان وضوخانه ها در سال 1402 تقدیر و قدردانی شد.















 
  • نوشته شده
  • در جمعه 25 اسفند 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 39
نظرات شما
captcha refresh