جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 19 اسفند 1402
کد 1534

بازید سر زده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو از مراحل تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی چند منظوره سردار شهید سلیمانی آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

حسین زاده ضمن تشکر از اقدامات بعمل آمده در راستای ایجاد امکانات ورزشی توسط ابفای آذربایجان شرقی از حمایت های مهندس خانی و تلاش های دیگر عوامل قدردانی نمود.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در این بازدید خواستار استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی شد و گفت: مجموعه ورزشی شهید سلیمانی آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مرکزی کامل است به نحوی که امکانات آن می توان برای برگزاری ورزش قهرمانی نیز استفاده کرد.
وی همچنین تصریح کرد: سالن چندمنظوره والیبال، فوتبال و فوتسال در این مجموعه قرار دارد که در گذشته شاهد مسابقات بسیاری در آن بودیم.
حسین زاده با بیان اینکه همکاران در کنار موفقیت کاری در زمینه سلامت جسمی نیز باید تقویت شوند، خاطر نشان کرد: سلامت دارای ابعاد جسمی، روانی و معنوی است و برنامه سبک زندگی سالم، می تواند پویایی شرکت را بیشتر به نمایش بگذارد.
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به امکانات کم نظیر مجموعه از مسئولان شرکت خواست همکاران به همراه خانواده هایشان نیز از این امکانات بهره مند شوند.








 
  • نوشته شده
  • در شنبه 19 اسفند 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 74
نظرات شما
captcha refresh