جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 19 اسفند 1402
کد 1531

مراسم تجلیل از دانش آموختگان ممتاز شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بر گزار شد

مراسم تجلیل از دانش آموختگان ممتاز شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت برگزار شد .
مدیر عامل شرکت آبفای استان  در مراسم جشن تقدیر از دانش آموزان برتر شركت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی  با اشاره به اینکه دانش آموزانی كه امروز به این مقام و رتبه ها دست یافته اند ثمره سالها تلاش خانواده هایی هستند كه در آب وفاضلاب  مشغول فعالیت اند گفت: تمامی پدران و مادران سعی و تلاششان بر این است که بهترین شرایط را برای فرزندانشان مهیا کنند و قدم اول موفقیت دانش آموزان تلاش خودشان است؛ چرا که هر کسی موفقیتی کسب کند در وهله نخست مرهون تلاش و پشتکار خودش است.
خانی  با بیان اینکه کسب موفقیت و ممتاز شدن فرزندان آب و فاضلاب  نشانه قدردان بودن آنان از خانواده های خود است خاطرنشان کرد: موفقیت و کسب مدارج عالی فرزندان برای همه پدر و مادران لذتبخش است و این افراد خود نیز به عنوان خادمین مردم در زمینه سقایت آب ممتاز هستند و در سال گذشته تمامی تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار بسته اند.
مدیرعامل آبفای استان  ضمن تاكید بر اینكه فعالیت در زمینه آب، كاری مقدس است و سقایی آب خدمتی ارزشمند به مردم و جامعه است افزود: بنده وظیفه ی خود می دانم از همکاران محترم و خانواده آن ها صمیمانه تشکر کنم به دلیل این که همکاران ما با تلاش شبانه روزی در راستای تامین نیاز اساسی شهروندان خدمت می کنند . و خدا را سپاس می گوییم که توفیق خدمت به مردم شریف استان ، آن هم در تامین حیاتی ترین نیاز شهروندان را نصیب ما کرده است .
وی گردهم آمدن در این مراسم به صورت هر ساله را توفیقی دانست که علاوه بر تقدیر از دانش آموزان، فرصتی برای دیدار با خانواده ها را فراهم می سازد و سبب آشنایی بیشتر آنان با یکدیگر می شود.
خانی  در پایان کسب رتبه های برتر را به دانش آموختگان و خانواده های آنها تبریک گفت و افزود : امیدواریم هر ساله شاهد پیشرفت آن ها در عرصه ی علم و دانش باشیم و کودکان امروز فرهیختگان فردای جامعه باشند .
مراسم تجلیل از دانش آموختگان شرکت آبفای آذربایجان شرقی با حضور پرسنل و خانواده های آن ها در محل سالن وحدت  دانشگاه تبریز برگزار شد .






  • نوشته شده
  • در شنبه 19 اسفند 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh