جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1402
کد 1494

قدردانی مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی از مدیرعامل شرکت آب فاضلاب آذربایجان شرقی

مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی با ارسال لوح سپاس از مدیرعامل شرکت آب فاضلاب آذربایجان شرقی به پاس تلاش در راستای اجرای برنامه های مستند سازی، تولید اخبار و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی وزارت نیرو قدردانی کرد.
در لوح سپاس آمده است:
 
گام نهادن در حوزه سقایی و آبرسانی به مردم عزیز ایران اسلامی و اندیشه انسان هایی شکل می گیرد که شوق پیمودن راه روشن فردا وجودشان را سرشار از ایثار و خدمت به مردم نموده است.
 
«جهاد آبرسانی» نماد تبلور عدالت اجتماعی است و در شرایطی که تزریق امید به لایه های مختلف اجتماع، ضرورت امروز کشور محسوب می شود، اطلاع رسانی به عنوان محرک و انگیزاننده این امر، از نقش بسزایی بر خوردار است.
 
بدینوسیله از تلاش ها و زحمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم بویژه مدیر محترم روابط عمومی و مجری طرح های جهاد آبرسانی در آن شرکت که از ابتدای تیر ماه سال‌جاری در زمینه اجرای برنامه های مستندسازی و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی وزارت نیرو از جمله تولید محتوای فاخر از تلاش های مجموعه دست اندرکاران این طرح ملی و پوشش گسترده و مناسب اخبار آن و نیز برپایی نمایشگاه جهاد آبرسانی اهتمام لازم داشته اید، تشکر و قدردانی نموده ، توفیق روز افزونتان را در استمرار امر خطیر جهاد تبیین آرزومندم.
 
امید است در سایه الطاف بیکران الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق، پیروز و سربلند باشید.


            میثم جعفرزاده
مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 32
نظرات شما
captcha refresh