جست و جو در پرتال

تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کد 1493

مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

جشن تکلیف فرزندان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور حاج آقا قدوسی، مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار و از فرزندان دختر و پسر مکلف تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: سن تکلیف آغاز تغییر و تحول نوجوانی و گام نهادن در عرصه جدید تکلیف الهی می باشد و امید است دختران و پسران تازه مکلف شده آینده روشنی برای خود، خانواده و جامعه رقم زنید.
مهندس خانی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل دینی و اعتقادی از دوران کودکی گفت: مقوله تربیت از ابتدائی ترین و اساسی ترین نیازهای زندگی بشری است و نه تنها تربیت لازمه جدایی ناپذیر زندگی که متن آن بوده و بلکه زندگی از گهواره تا پیری جلوه ای از آن می باشد.
وی ادامه داد اگر به فرزندان از همان دوران طفولیت مسیر درست زندگی نشان داده نشود، این امر با نقصان مواجه خواهد شد.  لذا والدین بایستی فرزندان خود را از همان دوران کودکی با مسائل دینی آشنا کرده و مسیر درست انسانیت را نشان دهند.
وی افزود:  امیدواریم برگزاری جشن تکلیف به عنوان یک سنت حسنه در سطح ادارات و سازمانها گسترش بیشتری یابد ، چرا که سبب جذب بیشتر فرزندان به امور دینی و ایجاد شوق به مسائل معنوی در ایشان می گردد.
حاج آقا قدوسی نیز طی سخنانی گفت : رسیدن به سن تکلیف، یعنی رسیدن به زمانی که خدای متعال از ما عبادات و وظایفی را خواسته است که در قبال آن پاداشی بسیار عظیم به ما می دهد. و این واقعه، حقیقتاً جشن بزرگی است و این عزیزان آغاز بندگی به درگاه خداوند متعال را در این مراسم جشن می گیرند تا آمادگی های لازم از زندگی انسانی را کسب و گام در مسیر جدید بگذارند.

خاطر نشان مي گردد دختران و پسران پس از آشنايي با نحوه صحيح اداء نماز از برنامه هاي فرهنگي و متنوعي از جمله اجرای تواشیح و سرود  و مسابقه كه براي آنان ترتيب داده شده بود بهره مند شدند.
در پایان مراسم،  هدایای  فرهنگی  برای فرزندان کارکنان اهداء و تجلیل بعمل آمد .


























 
  • نوشته شده
  • در جمعه 27 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 49
نظرات شما
captcha refresh